آبغوره یک و یک اصالت صدف

آبغوره یا به اصطلاح، آبِ غوره شامل عصاره غوره است که مهم ترین کاربرد آن، طعم دادن به غذا و همچنین ترش‌ کردن بعضی‌ غذا ها است. بدیهی است که آبغوره نیز یکی از فراورده های اصلی انگور می باشد که استفاده های خوراکی و‌ درمانی بسیاری دارد. آبغوره سرشار از ویتامین سی است که می تواند در بهبود التهاب مخاط دهان و همچنین خونریزی های لثه و لب ها، موثر باشد. این محصول به دلیل خواص ضد عفونی کننده ای که دارد، می تواند باعث پاک شدن و‌ تقویت معده و روده شود و آلودگی زدای انگل های داخلی است. در ایران، شرکت های تولیدی زیادی، آبغوره با کیفیت بالا را تولید می کنند. از جمله تولید کننده های آبغوره یک و یک که به عنوان معروف‌ ترین برند داخلی هم شناخته می شود.

آبغوره یک و یک اصالت صدف

آبغوره یک و یک

آبغوره طبیعی و خالص دارای خواص بسیاری می باشد؛ از جمله بر طرف کردن زدی، تقویت و بهبود عملکرد کبد، درمان بیماری مربوط به پا و کمر درد های مزمن، دفع راحت سموم از طریق کلیه، تنظیم حرارت بدن و جلوگیری از عطش بیش از حد که همه این ها‌ باعث شده است تا کارخانجات یک‌ و یک، محصولاتی خالص و با کیفیت ارائه دهد که وارد بازار های داخلی و خارجی شود که به عنوان محصول مطرحی در زمینه صادرات هم شناخته می شود.

ایران به عنوان یکی‌ از بزرگ‌ ترین صادر کنندگان آبغوره یک و یک به کشور های همسایه، در زمینه گسترش صادرات این محصولات فعالیت می‌کند. از مهمترین راهکار ها برای افزایش بازدهی در رویه صادرات آبغوره که افزایش قدرت رقابت در بازار های جهانی را نیز در پی دارد شامل این موارد است: صادرات به کشور هایی که هزینه کار در آن ها به نسبت بقیه کشور ها پایین است، کاهش هزینه های تولید؛ به طور مثال کارکنانی که مورد نیاز نیستند حذف شوند، نیرو های فروش در بحث صادرات، مطابق با نیاز مشتریانی که در خارج از کشور هستند به کار گرفته شوند، ایجاد شرایط پرداخت مناسب و به موقع در کمترین زمان ممکن.

مهمترین بحث در خصوص صادرات محصول، کیفیت و ارزان بودن آن‌ می باشد. محصولات صادراتی باید به گونه ای باشند که بهترین و‌ مرغوب ترین انواع آن ها جهت فرآیند صادرات، انتخاب شود که هم برای مراحل فروش، مشکلی به وجود نیاید و هم زمینه ساز صادرات آینده شود. انواع آبغوره های صادراتی از جمله آبغوره یک‌ و یک هم از آنجایی که جز اقلام خوراکی و دارویی هستند و‌ بحث دوام و حفظ کیفیت آن در اولویت‌ قرار دارد؛ لذا بسته بندی آن جهت صادرات، یکی از عوامل مهم می باشد. هر چقدر بسته بندی ساده تر و ایمن تر باشد، به همان میزان جابجایی آن نیز راحت تر‌ می شود و در نتیجه هزینه های صادرات نیز کاهش پیدا می کند.

از دیگر راهکار هایی که باعث کاهش هزینه های صادرات می شود استفاده مناسب و تا حد امکان از اینترنت، جهت بهره برداری بیشتر در زمینه فروش و جذب مشتری می باشد؛ زیرا باعث کاهش هزینه و زمان مصرفی می شود. میزان استفاده از انواع آبغوره ها که استفاده از آن ها راحت است، نیز باید در کشور وارد کننده مشخص شود.

لازم است تا بیان نماییم که در چند سال اخیر شاهد بیشترین میزان صادرات محصولات خوراکی و به خصوص آبغوره های یک و یک در بازار جهانی بوده ایم. کشورمان ایران توانسته است در چند سال اخیر با کاهش هزینه ترخیص کاری، در زمینه تهیه و توزیع انواع آبغوره به موفقیت هایی دست یابد.

آبغوره اصالت

آبغوره اصالت مراکز فروش انواع آبغوره، به طور گسترده در سراسر کشور وجود دارند که انواع مختلف آبغوره و دیگر فراورده های انگور را به صورت عمده عرضه می کنند. از جمله انواع مختلف محصولات اصالت که سال هاست، هم آبغوره های با کیفیت و‌ خالص دارند و هم با قیمت پایه به بازار عرضه می کنند. در این بین نمایندگی های دیگری در سراسر کشور، این محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده به بازار عرضه می کند. این عامل باعث به صرفه بودن قیمت به همراه کیفیت مناسب آن می شود.

برای خرید این آبغوره های طبیعی به صورت عمده، می توان به مراکز معتبر فروش این محصولات مراجعه کرد و آبغوره مورد نیاز را به صورت عمده یا جزئی خریداری کرد. با توجه به راه اندازی فروشگاه های آنلاین عرضه کننده آبغوره های اصالت، می توان به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت فروش آبغوره اصالت، اقدام به سفارش محصولات کرد که در زمان و هزینه نیز صرفه جویی می شود.

این محصولات با کیفیت درجه یک، به نقاط مختلف جهان نیز صادر می شوند که مهمترین عامل در صادرات محصولات، کیفیت مطلوب آن ها می باشد. صادرکننده آبغوره های اصالت و دیگر برند های آبغوره، در بازار های جهانی ، در تولید این محصولات تمام استاندارد ها را لحاظ نموده و سعی کرده است تا مطابق سلایق مصرف کنندگان نمونه های بی نظیری را روانه بازار های داخلی و خارجی نماید.

آبغوره صدف

برای خرید آبغوره صدف می توان به مراکز معتبر توزیع این محصولات مراجعه کرد، زیرا در این مراکز آبغوره با کیفیت و اصل را با قیمت پایه عرضه می کنند و به نوعی، بدون واسطه آن را می توان از تولید کننده خریداری نمود. در بسیاری از کارخانجات تولیدی، آبغوره با کیفیت را مطابق با نیاز بازار تولید می شود. همچنین بخش قابل توجهی از تولید آن نیز به صادرات اختصاص پیدا می کند که می تواند بسیار پر سود باشد.

از آن‌ جا که آبغوره صدف دارای کاربرد های درمانی و طبیعی بالایی می باشد و سرشار از ترکیبات لازم برای بدن است، لذا کاربرد و‌ مصرف آن نیز بسیار بالا می باشد مخصوصا در بین افرادی که مشکلات گوارشی و ناراحتی های کبدی دارند. از این رو استفاده از آن به عنوان محصول صادراتی، می تواند بسیار سود آور و قابل توجه باشد. هر چند در بحث صادرات، باید به تمام‌ پارامتر های لازم جهت ارائه مناسب محصول توجه نمود.

فرایند صادرات محصولات مختلف به دیگر کشور ها، نیازمند رعایت اصول و مقررات بسیاری می باشد. زیرا گرفتن مجوز صادرات، در صورتی امکان پذیر است که تمامی قوانین مربوط به صادرات کالا، رعایت شده باشد. محصولات خوراکی از جمله آبغوره های صدف نیز با توجه به ویژگی هایی که دارد، شرایط خاصی را نیز شامل می شود.

برای صادرات آبغوره، ابتدا باید اطلاعات کافی در مورد بازاری که به آن‌ وارد می شود، کسب شود زیرا مهم ترین قسمت صادرات نیز همین است که هدف از صادرات را تعیین کنیم. همچنین دانستن شرایط نگهداری به مدت طولانی و صادرات آبغوره به صورت عمده نیز الزامی می باشد. که در این مورد مهم ترین قسمت، تجربه می باشد.

همچنین اطلاعات کافی در زمینه بسته بندی مواد مختلف با خصوصیات منحصر به فردی که هر‌ محصول دارد، می تواند در بازار نهایی تعیین کننده باشد. چرا که در این مورد، بسته بندی مناسب برای نشان دادن کیفیت محصول تعیین کننده می باشد. علاوه بر این ها، اطلاع داشتن از قیمت‌ روز آبغوره با برند های مختلف در بازار نهایی بسیار حائز اهمیت می باشد.

شناسایی بازار مورد استفاده از اصلی ترین مراحل صادرات آبغوره می باشد. با توجه به شرایط خاصی که تولید و حمل و نقل آبغوره دارد و در بعضی نقاط که شرایط آب و هوایی خاصی دارند، استفلده نمی شود، لذا دانستن این موضوع که محصول در بازار هدف مورد توجه قرار بگیرد و به آسانی خریداری شود، بسیار‌ مهم می باشد.

آبغوره حسین معارفی

آبغوره حسین معارفی آبغوره حسین معارفی از جمله ابغوره هاییی است که در بازار یافت می شود. از لحاظ طب سنتی و اسلامی، آبغوره دارای‌ طبعی سرد است برای افراد سرد مزاج بسیار مناسب است. همچنین در افرادی که مشکلات گوارشی دارند نیز اثر بخش است چرا که آبغوره باعث پاک شدن معده و روده شده و انگل های داخلی و کرم های روده را نیز از بین می برد.

علاوه بر تمام خواصی که آبغوره دارد، مصرف آبغوره فاسد و‌ کپک زده می توان. باعث بروز سرطان های مختلف در انسان شود؛ لذا به منظور جلوگیری از این مورد، تولید کنندگان تا حد امکان سعی میکنند که در مراحل تولید محصول، از ورود هسته های انگور با داخل آن جلوگیری کنند.

آبغوره روازاده

غوره شامل میوه نا رس و سبز رنگ انگور است که مزه ی به شدت ترشی دارد و با گرفتن آب این میوه، آبغوره خالص به دست می آید. این محصول حرارت بدن را تنظیم می کند، خون و صفرا را تصفیه می‌ کند و بر طرف کننده بلغم موجود در معده نیز می باشد. آب غوره باعث رفع تشنگی می شود و‌ نیاز بدن به مصرف آب زیاد را بر طرف می کند، بنابراین در‌ فصل تابستان بسیار کاربردی و مفید است.

آب غوره مورد تایید دکتر روا زاده، آبغوره خالص و تازه است که مواد افزودنی و‌ نگه دارنده در آن استفاده نشده باشد. این آب غوره دارای قیمت مناسب و‌ کیفیت عالی است که می توان محصول درجه یک را هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی و غیر حضوری خریداری کرد.

آبغوره شایسته

آبغوره شایسته آبغوره شایسته یکی از برند های با کیفیت و اصل تولید آن است که آبغوره ترش‌ تازه را به صورت روزانه به بازار عرضه می کند تا تازه ترین محصول در‌ بازار عرضه گردد. این آبغوره ترش‌ و تازه را می توان از نمایندگی های معتبر پخش این محصول خریداری کرد. همچنین می توان آن را به صورت اینترنتی در سایت شرکت تولید کننده، سفارش داد و خریداری نمود.

آبغوره طبایع

همان‌ طور که می دانید، طبع آبغوره سرد و خشک است و تا حدودی قابض می تواند باشد؛ یعنی باعث جمع شدن موضع می شود‌. به‌ همین دلیل، طبع این نوع محصول برای کسانی که دچار اسهال های شدید و خونی هستند، بسیار مفید است زیرا انگل های داخلی بدن را از بین می برد.

خاصیتی که غوره و آبغوره طبایع دارد این است که کسانی را که در تابستان دچار مشکلات گوارشی شده اند، درمان می کند. با مصرف به موقع و‌ به اندازه از این محصول، می‌ توان در فصل گرما با این مشکلات مقابله کرد. علاوه بر خاصیتی که غوره برای مزاج های مختلف دارد، مصرف آن باید کنترل شده و به اندازه باشد؛ زیرا مصرف بیش از حد آن می‌ تواند باعث یبوست شود و‌ نتایج عکس داشته باشد.

آبغوره کامبیز

آبغوره کامبیز آبغوره کامبیز، همواره با تولید آبغوره های بدون نمک و ترش مشهور بوده است. محصولات با این نام تجاری، از بهترین و سالم‌ ترین غوره های کشور جهت تولید آبغوره استفاده می کند. غوره یکی از مهم ترین خواصی که دارد، تقویت و‌ بهبود عملکرد کبد است. این محصول باعث جلوگیری از تشنگی مفرط در فصول گرم سال می شود‌ و ماده سالم و کاملا طبیعی است برای کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند. علاوه بر این ها برای کسانی که دچار بالا بودن چربی و قند خون هستند و‌ همچنین برای افراد با مزاج گرم نیز بسیار موثر است.

آبغوره مهرام

برای تهیه آبغوره مهرام می توان با مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر توزیع این محصولات، اقدام به خرید محصول با کیفیت و با قیمت مناسب کرد. در این مراکز آبغوره با کیفیت، با قیمت پایه و بسیار به صرفه توزیع می شود زیرا هیچ‌ گونه واسطه ای در میان نیست و‌ مصرف کننده می تواند با پرداخت قیمت پایه، محصول را خریداری نماید.

آبغوره سمیه 500 گرمی

آبغوره سمیه 500 گرمی آبغوره سمیه، با ارایه بهترین آبغوره های موجود در بازار، همواره از برند های معروف و با کیفیت بوده است که از تازه ترین میوه های موجود در سراسر کشور جهت تولید آبغوره خالص و درجه یک، بهره می گیرد. این محصولات را می توان به صورت غیر حضوری نیز سفارش داد. به این صورت که باید با مراجعه به سایت شرکت تولید کننده، اقدام به سفارش محصول مورد نظر کرد که بسیار به صرفه خواهد بود.

آبغوره ثعلب

آبغوره ثعلب یکی از برندهای آبغوره است. آبغوره علاوه بر استفاده های خوراکی، خواص درمانی زیادی دارد و‌ سرشار از املاح معدنی است. آب این میوه، غنی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین های ضروری بدن و به ویژه ویتامین سی است که می تواند به شکل موثری در مقابله با بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان، موثر باشد. آنتی اکسیدان های موجود در غوره می تواند باعث جلوگیری از پیر شدن سلول های بدن شود و در جوان سازی پوست نیز مفید است.

آبغوره عسگری

آبغوره عسگری آبغوره عسگری، یکی از انواع آبغوره است که علاوه بر توزیع در بازار داخلی، به کشور های مجاور هم‌ صادر می شود. از آنجا که فراورده های انگور و به خصوص آبغوره که خواص درمانی نیز دارد، یکی از پرطرفدار ترین محصولات در تمام کشور ها می باشند، صادر کنندگان توانسته اند با در نظر گرفتن این فرصت مناسب، محصول با کیفیت و اصل را در معرض فروش قرار بدهند.