آشپزی با گردو کاغذی ۱۴۰۱ کیک تولد نوه خود را پخت

طعم ترد و آجیلی گردو می تواند طعم هر خوراکی لذیذی را برجسته کند و ضریب سلامتی را تقویت کند. 

گردو یک نیروگاه تغذیه است که از درختی از جنس Juglans که متعلق به خانواده Juglandaceae است سرچشمه می گیرد. طبق علم گیاه شناسی، گردو در واقع دانه ای از دانه های دروپه یا دروپاسه است.

در طول سالیان، به دلیل نزدیک بودن به طعم آجیل، آن را یک آجیل می دانستند. با این حال، مصرف آن تنها پس از فرآیند پردازش خسته کننده امکان پذیر است.

هنگامی که گردو کاغذی ۱۴۰۱ فرآوری شدند، بیشتر برای اهداف مختلفی مانند رسیدن به مغز گردو یا ترشی گردو استفاده می شوند. 

چیزی که مغز گردو را از سایر انواع آجیل متمایز می کند، پروتئین، مواد مغذی و اسیدهای چرب خوب است.


غنی شده با خوبی های طبیعت گردو سرشار از اسیدهای چرب ضروری، ویتامین‌ها، پروتئین‌ها، فیبر و آنتی‌اکسیدان‌ها است که می‌تواند برای چندین مشکل سلامتی معجزه کند.

از سرطان جلوگیری می کند گردو منبعی غنی از اسیدهای چرب امگا، حاوی ترکیباتی مانند فیتوسترول و آنتی اکسیدان است که می تواند از بیماری هایی مانند سرطان سینه و سرطان سینه جلوگیری کند.

 مواد مغذی سالم گردو ایمنی را تقویت می کند. همچنین می توانید برای پیشگیری از سرطان، دانه های کتان و نونی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

گردو به طور طبیعی سرشار از چربی های سالم است که به کاهش بیماری های عروق کرونر کمک می کند و سلامت قلب را بهبود می بخشد. 

گردو منبعی غنی از ال آرژنین (اسید آمینه) و اسید چرب امگا 3 (اسید آلفا لینولنیک) است که این دو جزء دارای خواص ضد التهابی هستند. این اجزا به جلوگیری از گرفتگی عروق کمک می کنند.

گردو برای کنترل وزن
گردو سرشار از چربی های سالم و فیبر است که آن را به یک دوز عالی از مواد مغذی تبدیل می کند. به خصوص، اگر در سفر کاهش وزن خود هستید، افزودن گردو و سایر اسیدهای چرب مانند امگا 3 می تواند به شما در مدیریت وزن و بهبود ایمنی کمک کند.

تری گلیسیرید را کاهش می دهد
گردو می تواند تری گلیسیرید را کاهش دهد و مقاومت به انسولین ایجاد کند. می تواند سطح گلوکز خون را کنترل و مدیریت کند و خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد.