ارزش نقاشی‌ ما بینشی در مورد چگونگی افزایش توانایی

در مقاله «رویکرد هنر»، ارزش نقاشی‌های حافظه را توضیح داد، که ممکن است به ما بینشی در مورد چگونگی افزایش توانایی بدهد.

ترسیم حافظه شبیه به روایت است. عادت توجه را در خود پرورش می دهد، چشم را برای مشاهده تربیت می کند و به کودک کمک می کند تا تصاویر را قبل از انتقال به کاغذ و قبل از ساختن مدل خود در کاردستی در ذهن تجسم کند. قلم موی چینی خشک تجسم یکی از ضروری ترین عوامل لازم برای خلق یک اثر هنری است.

در پایان سال، وقتی ممتحن هربرت گلدارت دفترچه‌های دانش‌آموز را رتبه‌بندی کرد، نوشت: «نه کتاب فرستاده شده است که من به ترتیب شایستگی آن‌ها را به این ترتیب قرار می‌دهم:

قلم مو نقاشی کلاس 1: خانم * F. Rankin، …» ستاره بعدی موضوع پاورقی به نام او بود: “* با تمایز به دلیل برتری در طراحی.” همچنین در گزارش کلی گلدارت، او می‌گوید: «من قبلاً کتابی نداشتم که شامل طرح‌های بسیار عالی هم از گیاهان و هم از حشرات باشد، مثل میس رنکین، و نقاشی کل کلاس اول خیلی خوب است.»

برخی از دانش آموزان با سابقه نقاشی به خانه آموزش و پرورش آمدند، اما برخی دیگر نداشتند. با این حال، پیشرفتی که در دفتر یادداشت فلورانس رانکین می بینیم به ما کمک می کند تشخیص دهیم که نقاشی مهارتی است که می توان آن را آموخت و بهبود بخشید.

دانش‌آموزان شارلوت میسون، چه بزرگسالانی که در کالج آموزشی او شرکت می‌کردند یا کودکان خردسالی که از برنامه درسی مدرسه اتحادیه والدین استفاده می‌کردند، فرچه رنگ درس‌های هفتگی طراحی قلم مو را می‌خواندند. در زیر چند تکنیک اساسی برای طراحی قلم مو، یا آنچه که اکنون آبرنگ «مرطوب روی خشک» نامیده می شود، آورده شده است.

یادگیری این مهارت ها به شما پایه خوبی می دهد. با این حال، باید بدانید که برای اجرای مطمئن آنچه که آموزش داده شده است، وسایل میناکاری روی سفال باید آن را برای خودتان تمرین کنید، احتمالاً با آزمون و خطای زیادی.

  • منابع:
    1. Black Friday through Cyber Monday Sale!

  • تبلیغات: 
    1. داشتن یک زندگی شاد تنها با دانستن یک نکته مهم که از آن غافلیم
    2. ماجرای عجیب عروس فراری که بعد از 8 ماه به خانه داماد بازگشت
    3. اطلاع از شرایط وخیم آموزش دهنده تمساح در باغ وحش!!
    4. انجام تمامی پروژه های دانشگاه در کمترین زمان