اسکاچ ابری باعث باردار شدن زن یائسه شد

در مورد یک اسکاچ میکروفیبری که می تواند کثیفی و روغن را جذب کند، اما به اندازه کافی نرم است که باعث خراشیدگی و آسیب به سطوح نمی شود، چیزهای زیادی می توان گفت.

اسکاچ ابری میکروفایبر TVTimedirect نسبت به سایر اسفنج ها گزینه ای سبزتر است زیرا می توان آن را در ماشین لباسشویی شست و به مواد شوینده کمی یا بدون نیاز به مواد شوینده نیاز دارد.

یک طرف آن میکروفایبر است و در صورت استفاده به صورت خشک، مانند یک پارچه میکروفیبر عمل می کند و به طور طبیعی گرد و غبار را جذب می کند.

هنگامی که خیس استفاده می شود، نشت را خیس می کند و هیچ مایعی روی پیشخوان یا زمین شما باقی نمی گذارد. در طرف دیگر با خطوط آبی تیره و روشن، سطح دارای سطحی با عملکرد دوگانه است که خراشیده و جذب می شود.

ما متوجه شدیم که طرف اسکرابر می تواند پنیر و تخم مرغ را بدون هیچ ماده شوینده حذف کند. برای برداشتن پنیر که بازو خسته‌کننده‌تر بود، فشار بیشتری لازم بود.

اما به دلیل نرمی زیاد، هیچ آسیبی به ماهیتابه وارد نکرد. همچنین تمیز می شود، بنابراین لازم نیست نگران ریختن ذرات غذا در ماشین لباسشویی باشید.

اینها هنگام خرید در یک بسته ارزشی هر کدام حدود دو دلار قیمت دارند و قابل شستشو و استفاده مجدد هستند، بنابراین یک انتخاب اقتصادی و سازگار با محیط زیست است.

اسکاچ اسکراب چند منظوره Lysol که در بسته‌های چندگانه به قیمت یک دلار یافت می‌شود، برای استفاده روزمره عالی است، زیرا بادوام است، تمیز می‌شود و حاوی یک عامل ضد میکروبی است که در الیاف آن تعبیه شده است که از رشد باکتری‌های مولد بو جلوگیری می‌کند.

ما از اسکاچ متراکم و فوق العاده جاذب که در دست احساس خوبی دارد و به شما امکان می دهد کف صابونی روی ظروف خود ایجاد کنید، قدردانی کردیم. از آنجایی که تقریباً نصف فنجان مایع را خیس می‌کند، اگر یک لیوان آب بریزید این اسفنجی است که باید بگیرید.