بازار فروش آبلیمو طبیعی

امروزه تمایل مردم به سمت استفاده از محصولات غذایی خالص و طبیعی بیشتر از محصولات صنعتی می باشد. اما از کجا باید آبلیمو طبیعی و  سرکه بالزامیک مانادیت خالص را با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه نمود؟

لیمو نوعی مرکبات است که بسیار مقوی و مفید می باشد. این محصول در انواع مختلف و در مناطق جنوبی کشور به صورت عمده برداشت می شود.

در مناطق جنوبی کشور استان هایی همچون استان هرمزگان و استان فارس در زمره ی بزرگترین تولیدکنندگان لیمو در ایران شناخته شده می باشند. یکی از لیمو های تولیدی در این مراکز به لیمو ترش معروف است که دارای خواص و ویژگی های منحصر به فردی می باشد.

فصل برداشت لیمو ترش در این مناطق از مرداد ماه آغاز و تا اوایل آبان ماه ادامه دارد.

بیشترین مصرف لیمو ترش برداشت شده در این مراکز از جهت تولید و فرآوری آبلیمو طبیعی و خالص می باشد.

لیمو ترش در فصل برداشت در این مناطق در کارگاه های آبلیموگیری به آبلیمو طبیعی و خالص تبدیل می گردد، این اقدام از آن جهت صورت می گیرد که لیمو ترش ایرانی به دلایلی همچون نازک و شفاف بودن پوستش قابل نگهداری در سردخانه نیست از این رو فعالان تولیدکننده آبلیمو طبیعی مجبورند لیمو ترش را در فصول برداشت به آبلیمو طبیعی تبدیل نمایند و با افزودن مقداری نگهدارنده این محصول را در انبارها برای مصرف یکساله نگهداری نمایند.

آبلیمو طبیعی

بازار آبلیمو ایرانی عرضه کننده آبلیمو طبیعی و سرکه خرما طبیعی خالص تولیدشده در شهرستان جهرم استان فارس، به سراسر کشور می باشد. یکی از مزایایی این مرکز ارائه مستقیم و بدون واسطه آبلیمو طبیعی می باشد که این امر در قیمت فروش این محصول کاملا طبیعی و ارگانیک بسیار موثر و مثبت بوده است.