بازار فروش مستقیم آبلیمو طبیعی

امروزه فروشگاه های اینترنتی جایگاه ویژه در بین متقاضیان خرید و فروش محصولات مختلف دارند به گونه ای که جایگزین بسیار مناسبی نسبت به مراکز و فروشگاه های سنتی می باشند. معمولا از فروشگاه های اینترنتی به عنوان بازار فروش مستقیم نیز یاد می شود به نظر شما دلیل این موضوع چیست؟

بهتر است سوال قبلی را به نحوه دیگری بیان نماییم، آیا امکان خرید بهترین محصولات از فروشگاه های اینترنتی وجود دارد؟ به عنوان مثال آیا امکان خرید مستقیم بهترین آبلیموی طبیعی لیمو ترش دزفول تولید شده در مناطق جنوبی کشور، برای سراسر ایران وجود دارد؟

همان طور که مستحضر هستید مهم ترین شاخصه فروش اینترنتی در واقع حذف واسطه ها و عرضه مستقیم محصولات مورد نظر می باشد که در این مکان منظور از محصول مورد نظر، بهترین انواع آبلیمو طبیعی و خالص تولیدشده در مناطق جنوبی کشور بزرگ ایران می باشد.

مناطق جنوبی ایران به قطب اصلی پرورش لیمو ترش معروف و مشهور می باشند. شهرستان های جنوبی کشور همچون شهرستان جهرم و قیروکارزین در گروه بزرگترین تولیدکنندگان لیموترش ایران می باشند. در این مراکز انواع مختلفی از لیمو برداشت می شود که بسیاری از آن ها جهت آبگیری و فرآوری کردن پودر لیمو ترش مفید می باشند.

آبلیمو طبیعی و خالص

در این مرکز بهترین آبلیمو طبیعی و خالص تولیدشده در کارگاه های سنتی آبلیموگیری شهرستان جهرم، به صورت مستقیم و بدون واسطه ارائه می گردد. کیفیت آبلیمو طبیعی و خالص با دارابودن پالپ لیمو و همچنین غلیظ بودن محصول رابطه مستقیم دارد. به عبارت دیگر آبلیمو طبیعی را باید از روی پالپ موجود در آن تشخیص داد. یکی دیگر از راه های شناسایی این محصول این است که وقتی ظرف آبلیمو ثابت و بدون تحرک باشد دو فازه می شود و پالپ آن ته نشین می گردد.