با زیره سبز قلب خود را محافظت نمایید

روغن دانه زیره از تولید ترکیبات ضد التهابی از جمله اینترلوکین ها (IL-1 و IL-6)، فاکتور نکروز تومور (TNF-α) و اکسید نیتریک (NO) جلوگیری می کند. این روغن همچنین از فعال شدن سلول های سیستم ایمنی درگیر در التهاب جلوگیری می کند .

آیا می دانید که تعرفه گذاری خدمات پرستاری شامل چه کسانی میشود و چگونه می توان نسبت به برخوردار شدن از آن نهایت بهره را برد.

از این رو، زیره اغلب به رژیم غذایی ضد التهابی (AID) اضافه می شود. به همراه ادویه هایی مانند زردچوبه، زنجبیل، رزماری، میخک و غیره، دانه های زیره می توانند چندین اختلال التهابی را تسکین دهند.

4. سطح کلسترول را کنترل کنید
دانه های خشک شده زیره دارای فلاونوئیدهایی با ظرفیت آنتی اکسیدانی هستند. آنها پراکسیداسیون لیپیدی را مهار می کنند که به نوبه خود باعث کاهش سطح لیپوپروتئین با چگالی کم اکسید شده (ox-LDL) می شود. تجمع ox-LDL با آترواسکلروز و بیماری عروق کرونر قلب مرتبط است.

ما سعی نموده ایم تا طریقه مصرف زیره سبز برای لاغری شکم را برای شما بیان نماییم و همواره این قبیل محصولات را با تنوع بالا در اختیار شما بگذاریم.

زیره حاوی کومینالدئید و فلاونوئیدها است که سطح ox-LDL را کاهش می دهد. اجزای فعال، همراه با منگنز و روی، آنزیم های آنتی اکسیدانی بدن شما را فعال می کنند .

شایان ذکر است که قیمت مبل راحتی ارزان نیز بسیار مقرون به صرفه است و همواره مشتریان بسیاری را به سوی خود کشانیده است.

این آنزیم ها (مانند سوپراکسید دیسموتاز، کاتالاز و غیره) رادیکال های آزاد را که باعث پراکسیداسیون لیپیدی می شوند، از بین می برند. این اثرات برای محافظت از شما در برابر دیابت و بیماری های قلبی عروقی گسترش می یابد.

5. به مدیریت دیابت کمک کنید
مطالعات موش ها اثر ضد دیابتی زیره را نشان می دهد. فلاونوئیدهای زیره به دلیل داشتن آنتی اکسیدان سطح گلوکز خون را کاهش می دهند

ما همچنین سعی داریم طرز تهیه مربای هویج غلیظ را بگوییم و شما با خیالی آسوده نسبت به تهیه آن اقدام نموده و بهترین را داشته باشید.

  • منابع:
    1. Cumin (Jeera): Benefits, Uses, And Side Effects

  • تبلیغات: 
    1. کوددهی به مزارع با کود طبیعی
    2. نظارت های سخت گیرانه بر ام دی اف!
    3. ساخت اولین پوستر تبلیغاتی با استفاده از روسری
    4. انتخاب کردن بهترین کفش ورزشی برای کودکان