با شیلنگ قلیون حاج اوغلی چاه فاضلاب را باز کنید

لنس یکی از قطعات اساسی قلیان است که دود قلیان و مصرف کننده را به هم نزدیک می کند. برای بهترین واریته های قلیان باید یک تحقیق مقدماتی مطابق با انتظارات انجام شود و یک قلیان که تجربه ای باکیفیت ارائه دهد انتخاب شود.

انواع نوک قلیان چیست؟

شیلنگ قلیون حاج اوغلی یکی از مهم ترین قسمت های ست قلیان است. وسیله ای برای قلیان است که نه تنها کشیدن قلیان را آسان می کند، بلکه لذت قلیان را نیز افزایش می دهد.

شیلنگ قلیون حاج اوغلی

 به همین دلیل است که قبل از خرید بهترین قلیان باید یک تحقیق اولیه انجام شود. لنج قلیان با ساختار شلنگ مانند خود باعث می شود تا دود تنباکو در داخل قلیان به گردش درآید و با فرد سیگاری ملاقات کند.

 در میان انواع قلیان که از مواد مختلف تولید می شود می توان به لنتس وینکس، لنج چرمی، لنج سیلیکونی و لنج یکبار مصرف اشاره کرد.

تسمه های چرمی و وینکس

لنج های چرم و وینکس به دلیل موادی که در تولید آنها استفاده می شود، ماندگاری بالایی ندارند. مقوا و مواد چوبی مورد استفاده در تولید قلیان تحت تأثیر رطوبت قرار گرفته و در هنگام استفاده از قلیان تغییر شکل می دهند. 

به همین دلیل لنج های چرم و وینکس تغییر شکل یافته را نمی توان برای مدت طولانی برای افرادی که می خواهند قلیان بکشند استفاده کرد.

لنس سیلیکونی

لنج های سیلیکونی هم مزیت راحتی و هم از نظر بهداشتی را برای کاربران قلیان فراهم می کند. در بین انواع قلیان، لنگه های سیلیکونی ترجیح داده می شود زیرا به راحتی قابل شستشو هستند و هیچ بو و طعمی ندارند. 

لنج های سیلیکونی با ماندگاری بالا باعث افزایش کیفیت قلیان کشیدن می شود. لنج های سیلیکونی به راحتی قابل شستشو هستند و دردسر استفاده از لنج های مختلف برای هر طعم را از بین می برند. لنج های سیلیکونی با مزایایی که ارائه می دهند در بین بهترین قلیان ها متمایز هستند.