با عسل کوهی کردستان موهای خود را به رنگ قرمز در بیارید

همیشه ممکن است عسل کوهی کردستان یا ظرف آن آلوده شود یا ممکن است فردی واکنش آلرژیک داشته باشد. گاهی اوقات، این به گرده زنبور عسل است که به طور طبیعی در عسل وجود دارد.

واکنش های آلرژیک در عسل چیست. علائمی که نشان می دهد ممکن است واکنش آلرژیک به عسل داشته باشید عبارتند از:

1-سرگیجه
2-تورم شدید
3-حالت تهوع
4-سوزش یا سوزش پس از مصرف موضعی
5-مشکل در تنفس
6-استفراغ
اگر این علائم را تجربه کردید، پوست خود را از عسل پاک کنید و به پزشک مراجعه کنید و تا زمانی که با پزشک صحبت نکرده اید، دیگر از عسل استفاده نکنید.

عسل

برخی از محققان نگرانی هایی را در مورد استفاده از عسل خام که از لانه زنبوری و بدون فیلتر تهیه می شود برای درمان زخم مطرح کرده اند. آنها معتقدند که خطرات بیشتری برای عفونت با استفاده از این نوع عسل وجود دارد.

در حالی که این بیشتر یک ایده است تا چیزی که ثابت شود، مهم است که از خطرات آن آگاه باشید. همچنین ممکن است عسل برای بهبود زخم شما موثر نباشد.

برای مشاهده مزیت، برنامه های مکرر مورد نیاز است این ممکن است یک هفته یا بیشتر طول بکشد. اگر هیچ بهبودی مشاهده نکردید، با پزشک یا پرستار صحبت کنید.

نشان داده شده است که عسل درجه پزشکی روی زخم ها به افرادی که زخم های مزمن و غیر التیام دارند کمک می کند. عسل طبی دارای خواص ضد باکتری، ضد التهابی و حتی ضد بو است که می تواند به افراد مبتلا به زخم های مزمن کمک کند.

همیشه باید قبل از استفاده از این نوع عسل با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که استفاده از آن روی زخم بی خطر است.