بررسی خواص آبلیمو طبیعی و قیمت روز آن

آبلیموها از جمله چاشنیهای پرطرفدار در آشپزی ایرانی هستند که خواص بسیار زیادی دارند و به همین دلیل توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

آبلیمو سرشار از انواع ویتامینها و مواد معدنی است و شامل ویتامینهای A,B,C,D و مواد معدنی مثل کلسیم، منیزیم و پتاسیم می گردد.

آبلیمو حاوی ویتامین ث و کونوئیدها و انواع آنتی اکسیدانها است که مصرف آن به جوان سازی پوست ما کمک زیادی می کند. در ادامه این مقاله قصد داریم به برخی از خواص این چاشنی خوشمزه بپردازیم پس با آراد برندینگ همراه باشید.

خواص آبلیمو طبیعی

معمولا در فصول سرد سال، در اثر سرماخوردگی یا آنفولانزا بدن شما ملتهب شده و بیماری شما سخت و طولانی می شود؛ این عفونتها در مدت طولانی اثرات منفی زیادی روی بدن می گذارد، برای بهبودی و رفع عفونت، مصرف آبلیمو می تواند بسیار کمک کننده باشد.

ویتامینها و آنتی اکسیدانهای موجود در آبلیمو برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. این مواد معدنی با عفونتهایی که در اثر سرماخوردگی و آنفولانزا به بدن وارد شدند مبارزه می کند، شما با مصرف آبلیمو سریع تر بهبود پیدا خواهید کرد.

کاهش فشار خون، سفید شدن دندان،تقویت سیستم ایمنی بدن و انرژی زایی از خواص آبلیمو طبیعی می باشند.

قیمت آبلیمو طبیعی

در خرید هر محصول و کالایی از اولین مواردی که برای خریدار مهم می باشد، قیمت آن کالا است.

قیمت آبلیمو طبیعی خالص که فقط از آب و لیمو ترش تهیه شده به نسبت انواع کارخانه ای گران تر است.

آبلیمو

آبلیموی با کیفیت صنعتی که از لیمو ترش تهیه شده تفاوت آنچنانی با نمونه های خانگی ندارند.

به عنوان تنها تفاوت این دو نوع محصول با یکدیگر می توان به استرلیزه و پاستولیزه بودن انواع صنعتی آن اشاره کرد که با توجه به این امر که از حرارت برای این موضوع استفاده می شود و از آنجا که ویتامین c در برابر حرارت از بین می رود می توان گفت آبلیموهای صنعتی هیچ ویتامین c ندارند.