بهترین آبلیمو طبیعی جهرم فارس

آبلیمو طبیعی استان فارس در کشور زبانزد خاص و عام می باشد. شیراز و شهر هایی مثل جهرم، قیروکارزین و فسا از قطب های تولید لیمو ترش هستند و در این شهر ها کارگاههای آبلیمو گیری گسترده ای برای آبگیری این لیمو های ترش مرغوب وجود دارد.
آبلیمو از سوغاتی های اصیل و مرسوم استان فارس و شهرهای اطراف شیراز می‌باشد آبلیمو طبیعی استان فارس از مرغوبترین آبلیمو های تولید شده در کشور می باشد کارخانه جات و کارگاه های کوچک و بزرگ فراوانی در زمینه استان فارس فعالیت می کنند از آنجاییکه روز به روز بیشتر پی به خواص معجزه انگیز آب لیمو پی می‌برند مصرف این نوشیدنی و چاشنی پرخاصیت رو به افزایش است.
آبلیمو طبیعی

خاصیت شگفت انگیز آبلیمو طبیعی

دانشمندان و پزشکان به تازگی دریافتند که مصرف آبلیمو طبیعی می‌تواند به مقدار بسیار زیادی از بیماریهای سرطانی و خطرناک جلوگیری کنند.
یکی از ویتامین های مهمی که در آبلیمو است ویتامین ث می باشد که به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی بدن را در مقابل تمام بیماری ها مقاوم می کند.
آبلیمو خاصیت شگفت انگیزی روی پوست بدن و صورت دارد. برای از بین بردن جوش های سرسیاه و آکنه می‌توانید لیموترش را روی جوش ها بمالید تا جوش ها از بین بروند.
برای از بین بردن نقاطی از بدن مثل آرنج ها می توانید لیموترش را روی نقاط سیاه بمالید و چندین بار این کار را تکرار کنید تا از شر سیاهی آرنج خلاص شوید.
لیموترش همراه با عسل و آب برای درمان سرماخوردگی و انفلوآنزا بسیار کارساز است. مصرف لیموترش یبوست را برطرف می کند و دستگاه گوارش انسان را تقویت می کند.
جهرم یکی از شهرهای مرکبات خیز استان فارس می باشد که باغات لیموی فراوانی در این شهر وجود دارد. شما می توانید از طریق سایت های فروش اینترنتی، خرید آبلیموی طبیعی جهرم را بدون واسطه و با قیمت ارزان انجام دهید.
منبع: مرکبات ایران