خرید آبلیموی طبیعی فله

آبلیموی طبیعی و سرکه سیب طبیعی خانگی را چگونه تهیه می کنند؟

مزایای خرید و استفاده آبلیموی طبیعی چیست؟

آبلیموی طبیعی فله را در چه ظروفی بسته بندی می کنند؟

آیا راه مناسبی برای تشخیص آبلیموی طبیعی از تقلبی وجود دارد؟
آبلیمو از جمله چاشنی های محبوب در بین مردم می باشد.

بطوری که مصرف روزانه آن رایج می باشد. آبلیمو را می توان در دسته نوشیدنی ها نیز قرار داد که مصرف آن برای همه توصیه می شود.

طریقه تهیه آبلیموی طبیعی فله

آبلیموی طبیعی را در خانه ها یا کارگاه های کوچک تهیه می کنند. البته باید در مراحل آبگیری بهداشت رعایت شود.

لیموهای مناسب آبگیری را شستشو می دهند تا از آلودگی های احتمالی پاک شوند. با دستگاه های ساده خانگی لیمو را آبگیری کرده و هیچ گونه افزودنی را به آن اضافه نمی کنند.

عموما این آبلیموها به صورت فله تولید می شوند و برای مصارف خانگی بسته بندی می شوند.
آبلیمو طبیعی چون در در مرحله آبگیری حرارت داده نمی شود ویتامین های c موجود در آن تخریب نمی شود و خاصیت طبیعی لیمو از بین نمی رود.

آبلیموی طبیعی طعم ترش مزه مشابه لیمو را دارد، البته در بعضی موارد به خاطر فشار زیاد بر روی پوست لیمو، ممکن طعم تلخی را در آبلیمو ایجاد کند که ضرری ندارد.

خرید آبلیموی طبیعی به صورت فله چون از مراحل و مکان آبگیری لیمو اطمینان داریم بهتر از آبلیموهای صنعتی که ممکن است نمونه تقلبی نیز در بین آنها باشد، است.
وقتی که ما آبلیمو و سرکه 4 لیتری را به صورت فله خریداری می کنیم بهتر است آن را در ظروف شیشه ای بسته بندی کنیم، در صورت استفاده از بطری های پلاستیکی ممکن است اسیدهای طبیعی میوه با پلاستیک وارد واکنش شیمیایی شود و ترکیبات سمی و سرطانزا ایجاد کند.

ته نشین شدن آبلیمو، دلیل طبیعی بودن نیست

آبلیموی طبیعی به دلیل حرارت ندادن، آنزیم فعال دارد و پالپ لیمو بعد از مدتی ته نشین شده و آبلیمو دو فاز می شود. البته امروزه به بعضی آبلیموهای صنعتی پالپ اضافه کرده تا آن را طبیعی نشان دهند که این موارد تقلبی می باشد. پس ته نشینی دلیل مناسب و کافی برای تشخیص طبیعی بودن آبلیمو نیست.

منبع: مرکبات ایران