خرید انواع آبلیمو طبیعی و شرکتی

آبلیمو در بازار ایران در انواع مختلفی تولید و در بسته بندی های متفاوت وارد عرصه فروش می شود. آیا امکان خرید آبلیمو در انواع مختلف به صورت مستقیم و بدون واسطه وجود دارد؟

آبلیمو یکی از فرآورده های مهم و اصلی میوه لیمو ترش می باشد که خوشبختانه کشور بزرگ ایران دارای اراضی بسیاری از باغات پرورش درختان لیمو ترش است. اصلی ترین مراکز تولید و فرآوری لیموترش، مناطق جنوبی کشور به ویژه دو استان بزرگ فارس و هرمزگان می باشد. در این دو استان سالانه هزاران تن لیموترش برداشت می شود که بخش اعظمی از این محصول صرف تولید و فرآوری آبلیمو طبیعی می گردد و از آنجایی که یکی از خصوصیات و شاخص های لیموترش برداشت شده در این مراکز نازک و شفاف بودن پوست محصول و در نتیجه آبدار بودن آن است بسیار مناسب و مقرون به صرفه در زمینه تولید آبلیمو می باشد.

یکی دیگر از انواع آبلیموهای موجود در بازار ایران، آبلیمو صنعتی با برندهای متفاوت می باشد. اگر به تفاوت بین دو نوع آبلیمو طبیعی و شرکتی بپردازیم باید در وهله ی اول به تفاوت قیمت این دو نوع توجه نماییم. همان طور که مستحضر هستید قیمت عرضه محصول آبلیمو کاملا ارگانیک و طبیعی بیشتر از محصولات شرکتی و برند سازی شده می باشد.