خرید عمده آبلیمو ۱/۵ناب

آیا با برندهای تولید آبلیمو در ایران آشنا هستید؟ آیا می دانید قیمت متفاوت آبلیمو در برندهای مختلف وابسته به چه موضوعی می باشد؟

آبلیمو امروزه موضوع مهمی می باشد که بسیاری از فعالان اقتصادی به تولید و فرآوری این محصول روی آورده اند. یکی از دلایل اصلی این موضوع می تواند طیف گسترده مصرفی این محصول باشد. آبلیمو در ایران در برندهای مختلفی تولید و به بازار ارائه می گردد. یکی از برترین برندهای مطرح و فعال در این حوزه برند ناب می باشد که این محصول را در دو سایز ۱/۵ لیتری و ۴ لیتری فرآوری و بسته بندی می نماید. برند ناب فعالیت تولیدی خود را در این حیطه به تازگی آغاز نموده است.

نمایندگی فروش آبلیمو ناب در تهران واقع می باشد، این مرکز در برنامه تولیدی خود به افزایش سایزهای بیشتری از این محصول توجه نموده است که در آینده ای نزدیک محصولات خود را جهت ارائه به مشتریان گرامی وارد بازار خرید و فروش  می نماید.

در بازار تولید و فروش آبلیمو عمده، قیمت این محصول رابطه مستقیمی با کیفیت مواد اولیه مصرفی در کارخانه دارد به عبارت دیگر قیمت گذاری این محصول وابسته به غلطت آب لیمو می باشد. در بسیاری از این کارخانه های تولیدی از کنسانتره لیمو به جای میوه طبیعی لیموترش استفاده می گردد که این موضوع هم می تواند دلیل بارزی بر تفاوت قیمت برندهای مختلف باشد.