خواص آبلیمو طبیعی برای پوست

آبلیمو اگر طبیعی و خالص باشد برای همه ی قسمت های بدن و مخصوصا پوست خواص فراوانی دارد. با استفاده از آبلیمو پوست بدن و صورت را شفاف می کند. آیا می دانید چندین نوع ماسک طبیعی با آبلیمو تهیه می شود؟
آبلیمو یک نوع تمیز کننده و ضدعفونی کننده پوست میباشد آب لیمو می تواند پوست را جوان تر و درخشان تر کنند برای درمان پوست خشک بهترین راه استفاده از انواع ماسک آبلیمو می باشد.

ماسک ماست و آبلیمو

چندین نوع روش تهیه ماسک آبلیمو وجود دارد که برای جوان کردن و شفاف کردن پوست به کار می رود یکی از ماسک های کاربردی و بسیار موثر برای جوانی و صورت ماسک ماست می باشد.
نصف یک لیموی تازه را آبگیری کنید و در یک فنجان ماست تازه بریزید و مخلوط کنید. سپس مخلوط آماده را در یخچال قرار دهید و هرشب این ماسک طبیعی را به صورت بمالید.
در مدت سه تا چهار هفته ای که مصرف کردید. خواهید دید که چقدر صورتتان شفاف تر و جوانتر شده است.
ماست درون ماسک سبب لطیف شدن پوست هم می شود.
برای رهایی از چین و چروک پوست، استفاده از آبلیمو بسیار کارساز می باشد. ماسک آبلیمو و دوغ چروک های پوست را برطرف می کند.
برای تهیه ی ماسک دوغ و آبلیمو، ابتدا آب یک عدد لیمو را بگیرید و درون یک فنجان دوغ بریزید این مخلوط آماده شده را روی صورت خود بمالید و بیست دقیقه صبر کنید بعد از ۲۰ دقیقه صورتتان خشک می شود آن را با آب سرد بشویید.
این ماسک علاوه بر محو کردن چین و چروک صورت، سبب سفت شدن پوست صورت نیز می شود.
با آبلیموی طبیعی چندین نوع ماسک می شود تهیه کرد که هر کدام از ماسک ها خواص جداگانه ای دارد. این نکات تنها گوشه ای از خواص آبلیمو ی طبیعی می باشد.
منبع: مرکبات ایران