دفتر نقاشی پارچه ای که گروه تحقیقاتی ناسا در مریخ جا گذاشتند

این کتاب گزینه مناسبی برای تشویق کودکان به شروع طراحی است. این یک آیتم در روز برای کودک شما برای تمرین در تمام طول سال دارد.

 هر مورد به دستورالعمل های گام به گام و آسان برای دنبال کردن تقسیم می شود که به کودک شما کمک می کند در هنر خود تسلط یابد. 

آنها یاد خواهند گرفت که چیزهای مختلف زیادی بکشند، از حیوانات و گیاهان گرفته تا وسایل نقلیه و نقاشی های تعطیلات. این تنوع توجه و علاقه کوچولوی شما را بیشتر از مواردی که تصاویر مشابهی را در سراسر کتاب ارائه می دهند حفظ می کند.

برای بچه‌هایی که تازه شروع به نشان دادن علاقه به یادگیری نقاشی می‌کنند، این بهترین دفتر نقاشی پارچه ای است. دارای دستورالعمل های ساده و آسان برای دنبال کردن است.

دفتر نقاشی پارچه ای

نقاشی ها همه چیزهای سرگرم کننده و بامزه ای هستند که توجه کودک شما را حفظ می کنند. هر راهنمای گام به گام بسیار بزرگ است.

آنها به کودک شما نشان می‌دهند که چگونه تصویر را ایجاد کند، با خطوط تیره‌تر که در هر مرحله چیزهای جدید را مشخص می‌کنند، و برای بچه‌های کوچک‌تر آسان‌تر می‌شود تا بفهمند چه چیزی باید اضافه شود.

همه تصاویر نسبتا ساده هستند، بنابراین این یک انتخاب عالی برای مبتدیان است. به جای اینکه کودکتان کارتون‌ها و تصاویر کوچک زیبا بکشد، این کتاب نقاشی روی تصاویر واقعی‌تر تمرکز می‌کند.

 نه تنها در مورد فرم ها و اشکال اصول اولیه را به کودک شما آموزش می دهد، بلکه به او می آموزد که از پرسپکتیو استفاده کند و با نور توهم حجم ایجاد کند.

کودک شما یاد خواهد گرفت که چگونه به طور دقیق و واقع بینانه مناظر، حیوانات، افراد و موارد دیگر را ترسیم کند. همچنین به آنها کمک می کند تا یاد بگیرند که چگونه نقاشی های خود را مقیاس بندی و تناسب کنند. 

این یک کتاب نقاشی فوق العاده سرگرم کننده است که به کودک شما می آموزد که چگونه کارتون هایی را به سبک جذاب بکشد. 

مهم نیست که کودک شما به چه چیزی علاقه دارد، این کتاب به او کمک می کند تا یاد بگیرد که چگونه آن را زیبا بکشد. آنها اصول اولیه کاوائی ژاپنی را یاد خواهند گرفت، که به آنها اجازه می دهد چهره هایی با عبارات شیرین ایجاد کنند و اشیاء بی جان را به تصویر بکشند.

این کتاب چیزهای مختلفی را برای کشیدن ارائه می‌کند، اما شما همچنین می‌توانید یکی را انتخاب کنید که  بر روی یک موضوع خاص تمرکز دارد ، مانند حیوانات یا گیاهان.