دکتری با دستگیره کابینت شیراز به بیمار شک داد و به او جان دوباره بخشید

چالش اصلی هنگام انتخاب دستگیره های آشپزخانه مناسب، هماهنگ کردن عملکرد و طراحی است. هر دسته ای که زیبا و جذاب باشد کاربر پسند هم نیست. 

با راهنمایی های ما دستگیره کابینت شیراز آشپزخانه مناسب خود را پیدا خواهید کرد:

عملی بودن قبل از ظاهر است: از آنجا که آشپزخانه عمدتاً برای پخت و پز لذت بخش استفاده می شود، این قانون در صورت شک اعمال می شود. حتی اگر چیدمان مرکزی دستگیره ها عالی به نظر برسد، باز کردن کابینت هایی مانند درب یخچال با این نوع دستگیره دشوار است. 

همچنین لازم به ذکر است که در آشپزخانه های U شکل دستگیره ها به گونه ای تعبیه شده اند که کابینت های مجاور تحت تاثیر قرار نگیرد و درب ها و کشش ها بدون مشکل باز و بسته شوند. 

دستگیره کابینت شیراز

لمس و لمس کردن مجاز است: هنگام بازدید از استودیو آشپزخانه، سعی کنید شکل دسته مناسب شما و موادی که با آن احساس راحتی می کنید را امتحان کنید. 

در حالی که بسیاری طراحی مدرن و صاف دسته‌های فلزی را ترجیح می‌دهند، دیگران خواهان چوب گرم یا دسته‌های دکمه‌ای ظریف هستند. به خودتان زمان کافی برای تصمیم گیری بدهید، بالاخره می خواهید حتی بعد از سال ها از آشپزخانه خود لذت ببرید.

تعویض دستگیره های آشپزخانه: در اکثر آشپزخانه ها امکان تعویض دستگیره ها وجود دارد. فاصله بین سوراخ های مته در اینجا مهم است، زیرا این سوراخ ها استاندارد نیستند و می توانند متفاوت باشند. ساده ترین راه برای تعویض دسته دکمه، سوراخ کردن یک سوراخ است. 

چیدمان دستگیره‌های آشپزخانه: چند گزینه برای قرار دادن دستگیره‌ها در قسمت جلوی مبلمان وجود دارد که ظاهر و سهولت استفاده را نیز تعیین می‌کند:

ترکیب دسته‌هایی که به صورت افقی و عمودی متصل شده‌اند ، محبوب‌ترین نوع است: در حالی که دستگیره‌ها روی درب های نوار بزرگ به صورت عمودی نصب می شوند، آنها به صورت افقی روی درهای کشوها، کشوها و کابینت های فلپ قرار می گیرند.