روش تشخیص آبلیموی تقلبی طبیعی

تشخیص انواع آبلیموی طبیعی و تقلبی از مهم ترین مسائلی می باشد که در خریدهای عمده باید مورد توجه قرار گیرد و روش های متتشخیصددی نیز برای این امر پیشنهاد شده است.
در تولید آبلیمو علاوه بر اینکه امکان تهیه آن به صورت طبیعی از لیمو ترش وجود دارد، گاها شاهد این مسئله نیز هستیم که افرادی سود جو اقدام به استفاده از مواد اولیه دیگر و ارزان قیمت برای تولید آبلیمو می نمایند که در این زمینه کاه به عنوان یکی از این مواد اولیه مصرفی خواهد بود.

ترکیب کاه به همراه آب ولرم، پس از مدتی سبب ایجاد یک مایع زرد رنگ می شود و پس از ترکیب با پوست لیمو، آن را صاف و با جوهر لیمو ترکیب می نمایند تا از لحاظ طعم و بو، مانند آبلیمو شود.
بهترین راهکاری که برای شناخت آبلیمو و سرکه بالزامیک مانادیت های تقلبی مورد استفاده قرار می گیرد، مربوط به آزمایشاتی خواهد بود که در خصوص درصد اسیدیته و همچنین میزان سدیم آن انجام می پذیرد.

ارتباط گیری با افراد مطمئن نیز از جمله شاخصه های موثر و تاثیر گذار برای دستیابی به آبلیمو های طبیعی و سالم می باشد.

طرز تهیه ابلیمو طبیعی

درست کردن آبلیمو های طبیعی و سرکه خرما طبیعی به صورت خانگی نیز امکان پذیر خواهد بود تا از این طریق بتوان از اصل و طبیعی بودن آن اطمینان لازم را کسب نمود. برای این امر کافی است تا لیمو ترش را با استفاده از دستگاه های آبمیوه گیری، آب آن را گرفته و جداسازی نمود و برای نگهداری آن نیز از ظروف شیشه ای در بسته به همراه هوای خشک، استفاده نمایید.