زنی با دستگاه گام زن پارکی زایمان کرد

با توجه به نگرانی‌هایی که در مورد میزان پایین فعالیت بدنی در میان جوانان اقلیت کم‌درآمد وجود دارد، بسیاری از سازمان‌های مبتنی بر جامعه در حال سرمایه‌گذاری در ایجاد یا نوسازی پارک‌های عمومی با دستگاه گام زن پارکی هستند تا جوانان را تشویق کنند تا از نظر فیزیکی فعال‌تر شوند.

 مشخص نیست که نوسازی پارک تا چه حد این هدف را محقق می کند.

 ما از سیستم مشاهده بازی و تفریح ​​در جوامع (SOPARC) برای اندازه‌گیری کاربران پارک و سطح فعالیت بدنی آنها قبل و بعد از بازسازی ۲ پارک استفاده کردیم. ما یافته ها را با 4 پارک مقایسه کردیم.

2 پارک که بازسازی نشده بودند و 2 پارک که در حال نوسازی بودند. ما همچنین از کاربران پارک و ساکنان محلی در مورد استفاده آنها از پارک ها نظرسنجی کردیم.

 در مقایسه با پارک‌هایی که هنوز بازسازی نشده بودند، پارک‌های بهبودیافته بیش از دو برابر تعداد بازدیدکنندگان و افزایش قابل‌توجهی در انرژی مصرف‌شده در پارک‌ها مشاهده کردند. 

افزایش استفاده از پارک در بزرگسالان و کودکان مشهود بود، اما در نوجوانان و سالمندان دیده نشد. بازسازی پارک با افزایش قابل توجهی درک ایمنی پارک همراه بود.

 بهسازی پارک می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر افزایش استفاده از پارک و فعالیت بدنی محلی داشته باشد.

سطح فعالیت بدنی کاربران پارک در مطالعات مختلف بسیار متفاوت بود، به طوری که جوانان به طور کلی فعال تر از بزرگسالان و کودکان کوچکتر فعال تر از نوجوانان بودند. 

SOPARC با تنظیمات متعددی تطبیق داده شد و این نتایج بازبینی می‌تواند برای بهبود مطالعات آینده با استفاده از این ابزار، نشان دادن راه‌هایی برای مقایسه داده‌های پارک، و اطلاع‌رسانی تبلیغات و برنامه‌ریزی پارک مورد استفاده قرار گیرد. 

به طور معمول مردان بیشتر از زنان از پارک ها بازدید می کنند و افراد مسن کمتر از سایر گروه های سنی. سطح فعالیت بدنی کاربران پارک در مطالعات مختلف بسیار متفاوت بود، به طوری که جوانان به طور کلی فعال تر از بزرگسالان و کودکان کوچکتر فعال تر از نوجوانان بودند.

 SOPARC با تنظیمات متعددی تطبیق داده شد و این نتایج بازبینی می‌تواند برای بهبود مطالعات آینده با استفاده از این ابزار، نشان دادن راه‌هایی برای مقایسه داده‌های پارک، و اطلاع‌رسانی تبلیغات و برنامه‌ریزی پارک مورد استفاده