شکست تلویزیون سامسونگ اصل از دوچرخه افغانی

بیش از 40 میلیون خانواده آمریکایی صاحب تلویزیون‌های هوشمند هستند، دسته‌ای که بیش از نیمی از تلویزیون‌هایی را تشکیل می‌دهد که در سه ماهه اول سال 2016 در سراسر جهان ارسال شده‌اند.
این نمایشگرهای متصل به اینترنت با فناوری پیشرفته دسترسی آسان به خدماتی مانند Netflix، بازی‌ها و رسانه‌های اجتماعی بدون Roku، Chromecast یا سایر پخش‌کننده‌های رسانه – اما ممکن است عادات تماشای شما و گوش دادن به مکالمات شما را نیز دنبال کنند.

جسیکا ریچ، مدیر دفتر حفاظت از مصرف‌کننده، در سخنان افتتاحیه خود در کارگاه تلویزیون هوشمند پاییز گذشته که توسط کمیسیون تجارت فدرال برگزار شد ، گفت: «تلویزیون‌های هوشمند انتظارات حریم خصوصی را که مصرف‌کنندگان در عصر تلویزیون سنتی ایجاد کردند، آزمایش می‌کنند.

انتشار امروز ویکی لیکس فاش کرد که تلویزیون سامسونگ اصل دارندگان تلویزیون های هوشمند به ویژه در برابر جاسوسی آسیب پذیر هستند.

اسناد جدید منتشر شده جزئیات برنامه ای به نام ” فرشته گریه ” را نشان می دهد، حمله ای که توسط سازمان سیا و MI5/BTSS بریتانیا طراحی شده است که باعث می شود تلویزیون های هوشمند سامسونگ به نظر خاموش شوند در حالی که در واقع خاموش نیستند.

اطلاعات بیشتر از Buzzfeed:

دو سوم بزرگسالان می گویند که یک برند را به دلیل مسائل اجتماعی تحریم می کنند صاحبان رستوران های دی سی از ترامپ شکایت می کنند و می گویند هتل او مزیت ناعادلانه ای دارد. میچ مک کانل خوشحال است که با دادگاه عالی سیاست بازی کرده است.

به گفته ویکی لیکس، تلویزیون هوشمند ”به عنوان یک باگ عمل می کند، مکالمات را در اتاق ضبط می کند و آنها را از طریق اینترنت به سرور مخفی سیا می فرستد”، اگرچه در مصاحبه ای امروز در The Late Show ، مدیر سابق سیا، مایکل هایدن گفت: ”اینها در پاسخ به مستندات منتشر شده Weeping Angel، از ابزارها علیه یک آمریکایی استفاده نمی شود، و ”افراد بدی در جهان هستند که تلویزیون های سامسونگ نیز دارند.”

هیدن گفت: ”کسانی هستند که شما می خواهید ما از آنها جاسوسی کنیم.” «شما می‌خواهید که ما این توانایی را داشته باشیم که دستگاه شنود داخل تلویزیون را روشن کنیم تا اهداف آن شخص را بیاموزیم. این یک قابلیت فوق العاده است.»

اگر نگران جاسوسی شرکت‌ها هستید، در اینجا تنظیماتی وجود دارد که باید آنها را مرور کنید.