عرضه آبلیمو طبیعی بازار جهرم

مزایای آبلیمو طبیعی نسبت به آبلیموهای صنعتی چیست؟ آیا می دانید چه خواصی لیمو ترش جهرم را مناسب برای تهیه آبلیمو طبیعی کرده است؟ عرضه آبلیمو در بازار به چه صورت می باشد؟
آبلیموی طبیعی به دلیل نداشتن مواد نگه دارنده و مواد افزودنی دیگر مناسب تر برای مصرف می باشد. آبلیمو طبیعی به دلیل شرایط مناسب آبگیری و حرارت ندادن آن تمامی آنزیم ها، مواد معدنی و ویتامین های متنوع خود را حفظ کرده و با مصرف آن می توان از تمامی خواص آن بهره مند شد.

جهرم قطب لیمو ترش مخصوص آبگیری

جهرم یکی از قطب های اصلی پرورش و تولید مرکبات در کشور می باشد که یکی از عمده ترین آنها لیمو ترش جهت تولید آبلیمو طبیعی می باشد. شهرستان جهرم توانسته با تولید با کیفیت و بالای خود علاوه بر تامین بازار داخلی کشور آبلیمو طبیعی را برای صادرات به کشورهای همسایه بفرستد و نیازهای وارداتی دیگر خود را تهیه کند. لیمو ترش های جهرم از مرغوب ترین و با کیفیت ترین لیموها جهت آبگیری می باشد که دارای پوست نازک و بافت نرم که باعث راحتی آبگیری آن و طبیعی بودن طعم و مزه آبلیمو شود.

عرضه آبلیمو طبیعی

شهرستان جهرم نیز با داشتن نمایندگی های فعال خود در بازار مرکبات توانسته عرضه بسیار خوبی از آبلیمو را به مناطق دیگر کشور انجام دهد. آبلیمو طبیعی در جهرم با روش کاملا دستی و بدون استفاده از ماشین آلات یا مواد افزودنی و کاملا بهداشتی به صورت فله و بسته بندی تولید می شود. در همه حال استفاده از مواد طبیعی بسیار کم ضر تر و حتی بدون ضرر نسبت به مواد صنعتی می باشد که مردم عزیز با داشتن ارتباط با نمایندگان فروش این محصولات خود را از مزایای مواد طبیعی بی بهره نگذارند.