فروش آبلیمو طبیعی به صورت فله

فروش آبلیمو طبیعی فله ای در بازار مرکبات آراد و در بازار آبلیمو ایرانی به چه صورت است؟

ارسال مستقیم آبلیموی طبیعی توسط چه مراکزی و چگونه انجام می گیرد؟

آبلیمو طبیعی چه مشخصاتی دارد و نگهداری و تهیه آن چگونه می باشد؟

فروش آبلیمو طبیعی

شهرستان جهرم دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد.

جهرم یکی از شهرستان های بزرگ پرورش لیمو ترش است که سالانه مقدار بسیار زیادی لیمو ترش مرغوب برداشت میکند و آن ها را به بازار هدف ارائه می دهد. شهرستان جهرم در این حوزه جایگاه برتری را نسبت به مناطق برداشت این محصول دارد، لیمو ترش جهرم از سطح کیفیت بالایی برخوردار است به همین دلیل میتوان از آن در تهیه آبلیمو  طبیعی درجه یک استفاده نمود.

شهرستان جهرم خود یکی از تولید کنندگان عمده آبلیمو می باشد که به صورت طبیعی و خالص آبلیمو را تهیه میکند. از این رو این شهرستان به عنوان بزرگترین مرکز تولید آبلیمو طبیعی شناخته شده می باشد و سالانه از شهریور ماه به بعد فروش آبلیمو طبیعی در این شهرستان آغاز می شود.

آبلیمو طبیعی

فروش آبلیمو فله

  • آبلیموی طبیعی جهرم یکی از معروف ترین نوع آبلیمو  در ایران است.
  • بازار مرکبات آراد یکی از مراکز فروش عمده آبلیمو طبیعی جهرم می باشد.
  • این مرکز فروش، آبلیمو طبیعی را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه میکند.
  • بازار مرکبات با حذف کردن واسطه ها باعث افزایش کیفیت محصول و کاهش قیمت میشود از این رو  قیمت های این مرکز بسیار مناسب تر از مراکز دیگر می باشد.
  • بازدید کنندگان میتوانند برای اطلاع از امور خرید و فروش آبلیمو جهرم و دیگر محصولات و ثبت سفارشات خود با مشاورین این مرکز تماس حاصل فرمایند.

آبلیموی طبیعی

صادرات آبلیموی طبیعی

ایران یکی از کشور های صادر کننده آبلیمو به کشور های خارجی می باشد. فروش آبلیمو جهرم علاوه بر داخل کشور به دلیل درجه یک بودن آن در کشور های خارجی هم شناخته شده می باشد.

همینطور در کشور های خارجی به آبلیموی طبیعی توجه بیشتری نسبت به آبلیمو های صنعتی دارند و مصرف آبلیمو های کارخانه ای در کشور های دیگری روبه کاهش می باشد.

کشور ایران در تجارت آبلیمو اصل و طبیعی در بین دیگر کشور ها رتبه برتری دارد و میزان بسیار زیادی را به خارج از کشور صادر می نماید.