فروش انواع آبلیمو طبیعی جهرم

فروش آبلیمو طبیعی و صد درصد خالص مناطق جنوبی کشور به خصوص شهرستان جهرم به چه روشی انجام می پذیرد؟ آیا تهیه این محصول ارگانیک به صورت مستقیم و بدون واسطه ممکن خواهد بود؟

شهرستان جهرم در استان فارس به عنوان بزرگترین تولیدکننده لیموترش و لیمو عمانی جهرم شناخته شده می باشد. در این منطقه بیش از هزاران هکتار از زمین های زراعتی زیر کشت درختان لیمو ترش است. لیموترش های تولیدی در این منطقه از نظر کیفیتی به درجات مختلفی تقسیم بندی می شوند. لیموترش در این مناطق به صورت تازه خوری و آبگیری مورد استفاده قرار می گیرد، از این رو در زمان برداشت، جداسازی لیموترش ها یکی از مهم ترین عملیات اجرایی می باشد. جداسازی لیموترش های درجه دو از لیموترش های درجه یک جهت آبگیری و تولید آبلیمو طبیعی انجام می گیرد.

خرید آبلیمو تازه جهرم

زمان برداشت لیمو ترش خارکل و همینطور لیمو ترش در استان فارس از اوایل مردادماه آغاز و تا اواخر آبان ماه ادامه می یابد. در این بازه زمانی فعالان و متخصصان بازار آبلیمو طبیعی در زمینه تولید و فرآوری آبلیمو اقدام می نمایند و محصول فرآوری شده را در گالن های مخصوص جهت استفاده یکساله نگهداری می کنند. یکی از دلایل اصلی این موضوع عدم قابلیت نگهداری لیمو ترش در سردخانه ها می باشد.

قیمت آبلیمو طبیعی جهرم به صورت فروش مستقیم و بدون واسطه در بازار فروش آبلیمو ایرانی برای تمامی مشتریان در سراسر ایران مناسب و رقابتی خواهد بود.