فروش اینترنتی آبلیمو ساترانین

آبلیمو به عنوان نوعی طعم دهنده مورد استفاده بسیاری از مردم قرار می گیرد. در اینجا این سوال پیش می آید که آیا تولید آبلیمو در ایران در چه برندهای و با چه روش هایی انجام می گیرد؟

امروزه تولید آبلیمو در ایران در برندهای مختلفی در حال انجام می باشد به گونه ای که می توان ادعا نمود که ایران می تواند جزء بزرگترین صادرکنندگان این محصول محسوب شود. برند ساترانین نمونه ای از برندهای فعال در زمینه تولید آبلیمو در سایزهای مختلف است. این برند مربوط به شرکتی با نام تجاری هنر پخت هانا در تهران می باشد. این برند علاوه بر تولید آبلیمو به تولید آبمیوه در طرح ها و طعم های مختلف پرداخته است.

آبلیمو شرکتی

آبلیموهای شرکتی که با برندهای متفاوت در بازار به چشم می خورند، دارای مراحل تولیدی یکسانی هستند. یا به عبارت دیگر در تولید بیشتر آن ها به جای استفاده از لیمو ترش از کنسانتره لیمو استفاده می شود. دلیل استفاده از کنسانتره لیمو در این برندها این است که در فواصل مختلف این نوع کنسانتره قابل تهیه و نگهداری می باشد در صورتی که لیمو ترش مخصوصا لیمو ترش های ایرانی به علت پوست نازک و اسیدی که دارند دارای عدم قابلیت نگهداری در سردخانه ها می باشند.