فروش اینترنتی انواع آبلیمو شرکتی

امروزه با توجه به تقاضای مردم برای استفاده از آبلیمو، این محصول در برندهای مختلف وارد بازار می شود، شاید برای بسیاری از مصرف کنندگان این سوال پیش آید که چرا انواع مختلف آبلیمو در بازار موجود است؟

در اغلب فروشگاه های مواد غذایی آبلیمو با برندها و قیمت های مختلف به فروش می رسد. دلیل این تفاوت در وهله اول می تواند این باشد که در تولید و فرآوری این چاشنی غذایی مواد اولیه متفاوتی مورد مصرف قرار می گیرد، به عبارت دیگر برخی تولیدکنندگان برای تولید این محصول از خود میوه لیمو ترش استفاده می نمایند، در صورتی که برخی از تولیدکنندگان از کنسانتره لیمو به جای خود لیمو استفاده می کنند، که این موضوع می تواند در کیفیت آبلیمو تاثیر بسزایی داشته باشد.

تفاوت طعم آبلیموها در برندهای مختلف

در تولید آبلیمو از مواد افزودنی همچون اسید سیتریک یا جوهر لیمو و رنگ های خوراکی متفاوت استفاده می شود، از این رو اگر درصد یکی از این مواد افزودنی بیشتر از دیگر ترکیبات باشد آبلیمو تولیدی آن طعم را بیشتر نشان می دهد و این عاملی است که موجب تفاوت طعم ها در آبلیمو می گردد.

آبلیمو شرکتی

آبلیمو از جمله محصولاتی است که بسیاری از مردم، از روی میزان ته نشین شدن پالپ لیمو بر کف بطری به طبیعی بودن آن می رسند ولی چون اغلب آبلیموهای شرکتی ته نشین نمی شود یا میزان پالپ در آن ها کم است، مردم صنعتی و سنتزی بودن آن را تشخیص می دهند، یا به عبارتی ته نشین نشدن آبلیمو نشان شرکتی بودن آن می باشد. آبلیموهای شرکتی از نظر کیفیتی به آبلیمو های طبیعی و خالص نمی رسند ولی به دلیل اینکه دارای قیمت پایین تری هستند استفاده از آن ها برای عموم مردم میسر می باشد.