فروش عمده آبلیمو با برند ساترانین

فروش عمده آبلیمو با برند ساترانین در سایت بازار آبلیمو ایرانی یکی دیگر از دستاوردهای این مرکز فروش، برای مصرف کنندگان و متقاضیان آبلیمو در سراسر ایران است. همانطور که مستحضر هستید آبلیمو در ایران در برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود .از این‌ رو مشتریان این محصول در بازار به دنبال خرید محصولی با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک می باشند که ما در این مرکز با فروش اینترنتی و بدون واسطه این نیاز مشتریان را مهیا ساخته ایم.

آبلیمو با برند ساترانین

آبلیمو با برند ساترانین  یکی از محصولات ارائه شده از سمت شرکت هنر پخت هانا می باشد. شرکت هنر پخت هانا واقع شده در تهران به تولید انواع آبلیمو در سایزهای مختلف و در سه برند دلژین، ساترانین و میگلی پرداخته است. انواع محصولات تولیدی شرکت هنر پخت هانا به صورت زیر می باشد:

  • آبلیمو ۲۵۰ سی سی با بسته بندی پت
  • آبلیمو ۴۲۰ سی سی با بسته بندی شیشه ای
  • آبلیمو ۱ لیتری با بسته بندی پت
  • آبلیمو ۱/۵ لیتری با بسته بندی پت
  • آبلیمو ۴ لیتری با بسته بندی پت ویژه رستوران ها

خرید آبلیمو عمده

فروش عمده آبلیمو

 

آبلیمو در بین محصولات غذایی به عنوان نوعی چاشنی مورد استفاده قرار می گیرد. آبلیمو در تهیه غذاهای مختلف استفاده می‌شود، از این رو بیشتر رستورانها و آشپزخانه های تهیه غذا به دنبال خرید آبلیمو به صورت عمده هستند که در این صورت استفاده از آبلیمو با بسته بندی ۴ لیتری بسیار مناسب است. پشنهاد ما استفاده از آبلیمو ۴ لیتری با برند ساترانین می باشد زیرا این محصول علیرغم کیفیت خوبی که دارد، دارای قیمت فروش مناسبی نیز می باشد و برای مراکزی همچون رستوران‌ها و آشپزخانه‌ها مقرون به صرفه است. متقاضیان گرامی می توانند جهت سفارش آبلیموی ۴ لیتری با برند ساترانین با مشاورین ما در سایت بازار آبلیمو ایرانی ارتباط گرفته و محصول مورد نظر خود را به صورت عمده و در تناژ بالا سفارش دهند.