فروش عمده آبلیمو طبیعی در ایران

فروش عمده آبلیمو طبیعی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در سایت بازار آبلیمو ایرانی به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان گرامی در سراسر ایران عرضه می گردد.

مرکز تولید عمده آبلیمو طبیعی

استان فارس در ایران به عنوان بزرگترین تولیدکننده لیموترش شناخته شده می‌باشد. در این استان شهرستان های همچون جهرم واقع شده اند که  تامین کننده اصلی لیمو ترش در ایران است که سالانه بیش از هزاران تن لیمو، از این شهرستان استحصال می شود که بخش اعظمی از این تولیدات  به منظور تولید آبلیمو طبیعی روانه کارگاه های سنتی واقع در همین شهرستان یا شهرستان های مجاور می شود.

خواص لیموترش

آب لیمو ترش نوعی ماده ی خنک کننده می باشد که باعث از بین بردن سم های میکروبی و بیماری هایی مانند دیفتری، حصبه و برخی امراض مهلک و خطرناک می شود. این محصول ترشح صفرا را افزایش می دهد و همچنین در رفع یرقان و دفع سنگ های کوچکی که در مجاری ادرار گیر می‌کنند موثر است.

لیمو ترش دارای انواع املاح مانند منیزیم، فسفر، سدیم، پتاسیم و کلسیم است. پتاسیم موجود در لیموترش به کنترل و تنظیم ضربان قلب و همچنین متعادل کردن فشار خون کمک شایانی می کند.  لیموترش همچنین درمان کننده چاقی و برطرف کننده بزرگی طحال، شفادهنده گواتر و میخچه، وبا، اختلالات جریان گردش خون، مشکلات گوارش، یبوست، سوءهاضمه و خواص ضد سرطانی دارد.

آیا آبلیمو برای پوست صورت خوب است؟

مصرف  آب لیموترش مانع شل شدن و چروک شدن پوست می شود و همچنین از پیری زودرس آن جلوگیری می کند. برای پاکسازی لکه های پوستی می توان آب لیمو ترش را روی پوست مالید و از شب تا صبح روی آن گذاشت، همچنین  با استفاده از عصاره لیمو ترش با گلیسیرین می توان خستگی پوست و ترک های پوست را از بین برد.

فروش عمده آبلیمو

همان گونه که در متن بالا به توضیح خواص لیمو و آب لیموترش پرداختیم می توان به این نتیجه مثبت رسید که آب لیمو ترش و اسانس آن برای بدن، ذهن و روح انسان بسیار مفید است. لیموترش به سلطان میوه ها نیز معروف است .

متقاضیان گرامی آب لیمو ترش را با کیفیت عالی و قیمت مناسب می توانند با آسان ترین روش های ارتباطی از مشاورین ما در سایت بازار آبلیمو ایرانی خریداری نموده و در محل درخواستی بدون محدودیت تحویل بگیرند.