فروش عمده آبلیمو طبیعی و تازه جهرم

آیا با مراکز فروش عمده آبلیمو طبیعی و تازه جهرم آشنا هستید؟ آیا می دانید در این شهرستان  آبلیمو طبیعی در چه فصلی از سال تولید میشود؟ یا اینکه از قیمت فروش عمده این محصول اطلاعاتی دارید؟

آبلیمو طبیعی جهرم

شهرستان جهرم واقع شده در استان فارس به عنوان اصلی ترین قطب پرورش میوه لیمو ترش در ایران شناخته شده می باشد. در این شهرستان بیش از هزاران هکتار زمین زراعتی زیر کشت درختان لیمو ترش قرار دارد و لیموترش این منطقه نسبت به سایر مناطق ایران دارای کیفیت و مرغوبیت  بهتری می باشد. در شهرستان جهرم لیموترش از شهریور ماه تا آبان ماه به صورت عمده قابل برداشت میباشد. بیشتر لیمو ترش این منطقه صرف تهیه آب لیموی طبیعی و تازه می شود و برای مصرف یکساله در انبارهای مخصوص نگهداری می گردد.

انواع لیموترش جهرم

  • لیموترش آب
  • لیموترش خارگی
  • لیموترش لیسبون
  • لیموترش سنگی

قیمت فروش آبلیمو طبیعی

قیمت فروش آبلیمو طبیعی سالانه در حال تغییر می باشد زیرا قیمت فروش این محصول رابطه مستقیم با قیمت عرضه لیمو ترش در سال دارد. لیموترش عرضه شده در بازار بسته به میزان آبدار بودنش دارای قیمتی متفاوت می باشد. معمولا لیموترش های مرغوب و آبدار به نسبت دو سوم آبلیمو طبیعی می دهند. درجه خلوص و کیفیت آبلیمو طبیعی برای خریدار یک شاخصه بسیار مهم است. سایت بازار آبلیمو ایرانی عرضه کننده مستقیم و بدون واسطه آبلیمو طبیعی و تازه جهرم با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب است. مشتریان و متقاضیان گرامی این محصول جهت سفارش می توانند با مجموعه ما در ارتباط باشند.