فوم برای تشک موجب نور ماورایی در منزلتان می شود

یک تشک در یک جعبه با وزنه های سنگین فشرده می شود، سپس با جاروبرقی مهر و موم شده و در جعبه ای برای حمل و نقل نورد می شود.

 برخی از بهترین فوم برای تشک از برندهای تخت‌خواب‌دار مانند Nectar، Purple و Helix می‌آیند – که همه آنها در این راهنما نیز نشان داده شده‌اند. 

در طول سال‌ها، کیفیت تشک‌های جعبه‌دار برای مطابقت با تخت‌خواب‌های سنتی که در فروشگاه‌ها فروخته می‌شوند، بهبود یافته است اغلب با قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به همتایان غیر جعبه‌دارشان.

فوم برای تشک

پس بهترین تشک در یک جعبه چیست؟ در زیر بهترین انتخاب‌های ما وجود دارد که یا روی آن خوابیده‌ایم و خودمان آن‌ها را مرور کرده‌ایم یا در آینده نزدیک برنامه‌ریزی می‌کنیم. 

ما حداقل سه هفته روی هر تشک در یک جعبه می خوابیم و آنها را از نظر راحتی، پشتیبانی، تنظیم دما، کاهش فشار و ایزوله حرکت آزمایش می کنیم.

 مدل‌هایی که ما هنوز آزمایش نکرده‌ایم توسط تیم متخصص ما بر اساس بررسی‌های تایید شده مشتریان بررسی شده‌اند. 

در این راهنما، بهترین تشک در جعبه را برای همه بودجه ها با قیمت های زیر 200 دلار پیدا خواهید کرد. و از آنجایی که فروش تشک در تمام طول سال اتفاق می افتد، راه های زیادی برای به دست آوردن یک معامله وجود دارد.

ما همچنین به طول دوره آزمایشی ارائه شده نگاه می کنیم، یک جنبه حیاتی برای افزایش اعتماد به نفس شما هنگام خرید آنلاین تختخواب جدید.

برندهای بهترین تشک در جعبه حداقل 100 شب آزمایشی ارائه می دهند که زمان کافی برای تصمیم گیری در مورد مناسب بودن یا نبودن آن است.

در بیشتر موارد، از بازپرداخت رایگان نیز بهره مند خواهید شد، بنابراین در صورت عدم موفقیت در مورد پول نقد اضافی نگران نخواهید بود، و همچنین نیازی به یافتن راهی برای دور انداختن ایمن و قانونی تشک ندارید.

به لطف روش‌های بسته‌بندی نوآورانه، تخت در جعبه با وزنه سنگین فشرده می‌شود، سپس قبل از بسته‌بندی در یک جعبه مقوایی تقویت‌شده، نورد شده و در پلاستیک سخت پیچیده می‌شود.

این کار حمل و نقل را آسان‌تر می‌کند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که تشک را از جعبه خارج کنید و قبل از اینکه روی آن بخوابید، اجازه دهید برای چند ساعت روی یکی از بهترین فریم‌های تخت از حالت فشرده خارج شود.