قیمت آبلیمو برند یک و یک

آبلیمو ی برند یک و یک از ابلیمو های طبیعی و باکیفیت می باشد که به دور از تقلب در مجموعه کارخانجات یک و یک تولید می شود قیمت این محصول با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب می باشد.
گروه تولیدی صنعتی یک و یک با توجه به اهمیت سلامت مصرف کنندگان انواع آبلیموی طبیعی را تولید می‌کند با کیفیت ترین آب لیمو ها را از لیموترش های جلوگیری می‌کند و در شیشه‌های بهداشتی بسته‌بندی و روانه بازار می‌کند باید در خرید آبلیمو دقت فراوان کنید زیرا آبلیموهای تقلبی زیادی این روزها در بازار موجود است.
آبلیمو یک و یک

تفاوت آبلیموی تقلبی و طبیعی

این روزها آبلیموهای تقلبی زیادی موجود است آبلیموهای تقلبی تهیه می‌کنند یکی از این روش‌ها اینگونه است که کاه را با آب به مدت چند ساعت مخلوط می کنند و می گذارند بماند از این طریق آبی زرد و کهربایی رنگ از کاه ها خارج می شود و این آب را با مقداری پوست لیمو مخلوط می‌کنند و به آن اسید سیتریک و جوهر لیمو می افزایند و روانه بازار می کنند. ولی آبلیمو طبیعی آبلیمویی است که بوی طبیعی ابلیمو را داشته باشد و مزه ترش و کمی تلخ در آن نمودار باشد مزه تلخی آبلیمو از پوست آبلیمو می باشد که وارد آبلیمو میشود و خواص فراوانی دارد و سبب مرغوبیت بیشتر این محصول می شود. اگر مایلید آبلیموی یک و یک را می توانید از طریق سایت مرکبات ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید
منبع: مرکبات ایران