قیمت خرید اینترنتی آبلیمو همنوش

قیمت خرید آبلیمو همنوش در بازارهای سراسر ایران چند می باشد؟ آیا خرید اینترنتی و مستقیم روی قیمت عرضه این محصول تاثیر دارد؟

شرکت بهاران یخمک همنوش در سال ۱۳۷۲ با نصب و راه اندازی ماشین آلات مدرن و پیشرفته با هدف تولید و فرآوری انواع نوشیدنی های یخی به نام تجاری یخمک تاسیس گردید. این مرکز در سال های بعد، با درآمد مناسبی که داشت به فکر افزایش تولیدات خود افتاد و در این زمینه به تولید آبمیوه و آبلیمو در انواع مختلف پرداخت. این شرکت در حال حاضر با تولید انواع آبمیوه در طعم های مختلف و انواع آبلیمو در سایزهای متفاوت یکی از تولیدکنندگان بزرگ کشور محسوب می گردد.

انواع آبلیمو همنوش

برند همنوش آبلیمو را در سایزهای مختلفی همچون ۲۸۰ گرمی، ۴۲۰ گرمی، ۱ لیتری، ۱/۵ لیتری، ۲ لیتری و ۴ لیتری تولید می نماید. آبلیمو همنوش نسبت به قیمت عرضه آن دارای کیفیت خوبی می باشد. فروش اینترنتی این محصول در بازار آبلیمو ایرانی می تواند کمک شایانی به متقاضیان این برند در سراسر ایران نماید. فروش اینترنتی و مستقیم امروزه جایگاه ویژه ای در بین فعالان اقتصادی به خود اختصاص داده است به گونه ای که دیگر کمتر کسی به روش سنتی اقدام به خرید می نماید.