قیمت روز آبلیمو طبیعی جهرم

قیمت روز آبلیمو طبیعی جهرم و سرکه مهرام  وابستگی زیادی به قیمت لیموترش ارائه شده به بازار دارد. آیا با نحوه استعلام گرفتن قیمت روز، آبلیمو طبیعی در بازار ایران آشنایی دارید؟ اگر هدف انجام این عمل را دارید می توانید با ارتباط گرفتن با مشاورین ما با راحترین روش های ارتباطی به نتیجه خوبی برسید.

از عمده‌ترین محصولاتی که در شهرستان جهرم تولید می‌شود، لیموترش است. این محصول که دارای روند اقتصادی رو به رشدی می باشد، همواره از پرطرفدارترین تولیدات باغی، در این منطقه است. وسعت باغ‌های مرکبات جهرم چهل هزار هکتار و حجم تولید مرکبات این شهرستان یک میلیون و دویست هزار تن در سال می باشد که در این میان ۴۵۰۰ هکتار از باغ‌های مرکبات جهرم، باغ لیموترش است. بخش اعظمی از لیموترش های برداشت شده در جهرم، به منظور تهیه آبلیمو طبیعی و خالص به مناطق مختلف استان فارس و همچنین دیگر مناطق ایران ارسال می شود. معمولا آبگیری لیموترش شیرازی همزمان با فصل برداشت این محصول انجام می پذیرد و در ظروف مناسب برای مصرف یکساله نگهداری می شود. 

همان طور که مستحضر هستید قیمت هر محصول طبیعی به طور معمول سالانه دچار تغییراتی می شود و این نوسانات دلایل خاصی را در برمی گیرد. قیمت روز آبلیمو طبیعی تولید شده در جهرم بسته به نوسانات قیمت لیموترش در این منطقه در حال تغییر بوده و هست.

از این رو متقاضیان گرامی می توانند استعلام قیمت روز به روز سرکه قرمز بیژن  ارگانیک را از مشاورین سایت بازار آبلیمو ایرانی جویا شوند.