قیمت عمده آبلیمو طبیعی جهرم

آبلیمو های طبیعی از لیمو ترش بندرعباس تولیدات جهرم می باشد اما چه عاملی سبب می شود تا با تفاوت در قیمت های عمده این محصول در بازار همراه باشیم؟
باغ های فعال در جهرم شیراز، همه ساله حجم قابل توجهی از مرغوب ترین لیمو ترش ها را به بازار عرضه می نماید که کاربردی ترین مصرف آن، مربوط به تولید بهترین آبلیموهای سالم و طبیعی خواهد بود اما همانگونه که می دانید در بازار امروزی، تفاوت قیمت های بسیار زیادی برروی محصول آبلیمو وجود دارد. آیا از دلیل این امر آگاهی دارید؟
تولید آبلیمو لیمو ترش لیسبون علاوه بر اینکه به صورت طبیعی از لیموترش انجام می پذیرد، توسط برخی افراد سودجو با موادی همچون آب کاه نیز در حال تولید و بسته بندی می باشد که همین مسئله سبب شده تا با کاهش شدید قیمت ها نیز همراه باشیم.
این نوع آبلیموها نه تنها برای سلامتی مصرف کننده مفید نمی باشد، بلکه می تواند برای قسمت های مختلف بدن و از جمله کبد نیز آسیب هایی را به همراه آورد و تنها عاملی برای سودآوری سودجویان خواهد بود.

آبلیمو تقلبی

کارخانه آبلیمو تقلبی

کارخانه ها و کارگاه های زیرزمینی بسیاری امروزه در موقعیت های مختلف مختلف در حال فعالیت هستند تا اقدام به استفاده از انواع مواد اولیه مختلف به منظور تولید محصولی مشابه آبلیمو نمایند و از این طریق امکان بهره مندی از سودآوری های این بازار نیز برای آن ها وجود داشته باشد.

منبع: مرکبات ایران