قیمت فروش انواع آبلیمو

آبلیمو در بازار در انواع مختلفی ارائه می گردد که در بطری هایی با سایزهای مختلف به چشم می خورد آیا تفاوت قیمت و کیفیت این محصول به چه دلیلی می باشد؟

آبلیمو یکی از فرآورده های میوه لیموترش است که به روش های متفاوتی فرآوری می شود. این محصول دارای  انواع مختلفی می باشد که هر یک دارای کیفیت و قیمتی متفاوت هستند. آبلیمو را می توان به دو دسته کلی آبلیمو طبیعی و آبلیمو صنعتی تقسیم بندی نمود. آبلیمو صنعتی همان گونه که از نامش پیداست به صورت صنعتی در کارخانه ها تولید می شود. در این مراکز برای تولید آبلیمو بیشتر از کنسانتره لیمو و مواد افزودنی شیمیایی خوراکی استفاده می گردد از این رو این محصول استحصالی دارای مزایایی می باشد که می توان در این زمینه به قیمت مناسب بودن آن اشاره نمود.یکی دیگر از انواع آبلیمو، آبلیمو طبیعی و خالص است که به روش های سنتی فرآوری می گردد. آبلیمو طبیعی و صد در صد خالص را باید از مراکز تولید عمده آن تهیه نمود، آیا مراکز تولید و فروش این محصول ارگانیک را می شناسید؟

آبلیمو طبیعی به صورت عمده در مناطق جنوبی کشور که به مناطق لیمو خیز ایران معروف هستند، تهیه می گردد. شهرستان هایی همچون جهرم و قیروکارزین در استان فارس اصلی ترین مراکز تولید آبلیمو طبیعی و خالص می باشند.

لیموترش مورد مصرف جهت آبگیری در استان فارس به لیمو خارگی یا لیمو سنگی معروف می باشد. این نوع لیمو دارای آبدهی بسیار بالایی است و از این نظر جهت آبگیری، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. ابلیمو طبیعی تولیدشده از این نوع لیمو بسیار مفید و با کیفیت است.

بازار ابلیمو ایرانی مفتخر است که ارائه دهنده بهترین آبلیمو در سراسر کشور با نازلترین قیمت و عالی ترین کیفیت باشد.