لباس عروس لاکچری در تهران برای دختر نخست وزیر خریداری شد

عروس همیشه بی قرار است. اما چیزی که او را دو چندان می کند، لباس عروس مناسب است.

اولین چیزی که یک عروس باید خودش متوجه شود رنگ لباس است. به طور سنتی پذیرفته شده است که عروس باید با لباس سفید ازدواج کند و بیشتر دختران آن رنگ را انتخاب می کنند.

اما اگر برای بار دوم مجبور به انتخاب لباس هستید، توصیه می شود که رنگ دیگری را انتخاب کنید، حتی یک لباس قرمز، زیرا باز هم طبق سنت برای بار دوم نمی توانید لباس سفید بپوشید.

در انتخاب رنگ لباس عروس لاکچری در تهران نیز باید به یاد داشته باشید که لباس سفید برای همه مناسب نیست. به عنوان مثال، یک لباس عاجی به رنگ شامپاین بیشتر برای دختران برنزه مناسب است یا می توانید یک لباس شیری یا زردآلوی روشن انتخاب کنید.

لباس عروس لاکچری
رنگ شامپاین طلایی به بهترین وجه بر رنگ پوست بلوندهای آفتابی تأکید می کند، رنگ سرد عاجی یا صورتی روشن برای افراد سیاه مو با چشمان خاکستری یا آبی فوق العاده به نظر می رسد.

و کسانی که موهای روشن و چشم قهوه ای دارند ممکن است به لباس عروسی با رنگ گرم علاقه داشته باشند، زیرا آنها آتشین تر به نظر می رسند

برای انتخاب صحیح رنگ لباس عروس که بر رنگ طبیعی پوست شما تاکید می کند، لازم نیست روزها را در سالن های عروسی بگذرانید.

فقط می توانید تکه رنگ انتخابی را روی خود بگذارید و متوجه می شوید که برای شما مناسب است یا نه. همچنین می توانید عکس بگیرید و لباس هایی با رنگ های مختلف را با هم مقایسه کنید، زیرا در عکس ها از چشم سوم به خود نگاه می کنید.

لباسی بی عیب و نقص، حتی کوچکترین جزئیات، مانند توری با گل (نرگس، گل رز، خار و برگ شبدر) نمادهای گیاهی مناطق بریتانیای کبیر.

اصل از انواع پارچه های گران قیمت تهیه شده است و طراح ظاهری کار دستی و هزینه کار تعجبی ندارد که قیمت آن حدود 388 هزار دلار است.