مبلمان نظری شیراز به عروس های افغان هدیه داده شد

برای روکش این مبلمان نظری شیراز واقعاً دقت خاصی صورت گرفته است. مخمل نخی با لمسی فوق العاده ابریشمی و روکش نه چندان براق اما در عین حال درخشان که رنگ این مبل را بزرگتر می کند.

این متریال گرم، مناسب برای مواجهه با زمستان، شما را به آرامش دعوت می کند. هم راحت و هم شیک، این عنصری است که برای یک اتاق نشیمن دنج به آن نیاز دارید. برای کامل کردن سبک کوکونینگ، روی یک دکوراسیون شیک با کمی هنر دکو شرط بندی کنید.

مبل تویلری و ظاهر اسکاندیناویایی آن با کوسن های ساده و طرح دار در متریال های مختلف ترکیب شده است. در مورد استفاده از لوازم جانبی برنجی و میز پایه مرمری برای اصلاح دریغ نکنید.

مبلمان

آبی پروس، یاقوتی، سرمه ای، طوفانی طوفانی و حتی سبز جنگلی، رنگی را انتخاب کنید که کمی به آن ضربه بزند. نسبتاً تئاتری در قرمز، وینتیج  بنفش، در زرد خردلی برای روشن کردن اتاق نشیمن، بیش از همه از طراحی شیک استفاده می کند.

و برای اینکه محصول جدید شما با فضای اتاق نشیمن مطابقت داشته باشد، از دکوراسیون ظریف تر استفاده کنید زیرا مبل مخملی ستاره اتاق است. همچنین توجه داشته باشید که مخمل تمایل به تیره شدن رنگ دارد، بهتر است منسوجات دیگر را در سایه روشن مخصوصاً برای پرده انتخاب کنید.

روند مخملی قرار نیست متوقف شود. در سال 2017 پس از وحشت در موج دهه 70 بازگشت خود را آغاز کرد و از آن زمان دنیای دکوراسیون را پر کرده است. یکی دیگر از مشتقات فصل گذشته، مخملی است.

ممکن است فکر کنید  به اشتباه مبل گوشه ای جایی در یک اتاق نشیمن کوچک ندارد. اندازه قابل توجه آن به طور طبیعی می تواند نشان دهد که فقط فضای کوچک اتاق را کاهش می دهد. با این حال مبل گوشه ای طراحی شده است که در یک گوشه ادغام شود!

برخی از مدل‌های تبدیل‌پذیر حتی شخصیت را به یک استودیو می‌آورند، به شرطی که به خوبی در اتاق لنگر انداخته باشند و با دیوارها و انباری هماهنگ باشند.