نمایندگی شرکت فروش آبلیمو مسرور

آبلیمو مسرور و سرکه سفید بقا از شناخته شده ترین شرکت های تولیدی می باشد که نمایندگی های فروش عمده آن، با فعالیت های اینترنتی خود، خدمات سریع تری را به مشتریان ارائه می نمایند.
تولید آبلیمو امروزه با روش ها و مواد اولیه متنوعی انجام می پذیرد که این مسئله به صورت مستقیم به کیفیت بستگی خواهد داشت و در حال حاضر جهرم شیراز با تولید بیشترین حجم از لیموترش های سالم و آبدار، موقعیت مناسبی نیز برای تامین بار مورد نیاز کارخانه ها فراهم شده است.

مسرور از شناخته شده ترین شرکت هایی است که توانسته فعالیت های خود را به منظور عرضه مرغوب ترین آبلیموهای سالم و طبیعی و سرکه بالزامیک ایتالیایی به انجام رسانیده و خطوط تولیدی خود را از پیشرفته ترین دستگاه های اتوماتیک راه اندازی نماید و در نتیجه آن نیز شاهد ایجاد یک موقعیت همکاری خاص برای ایجاد شرایط بهداشتی ویژه هستیم.

آبلیمو مسرور

کارخانه آبلیمو مسرور

کارخانه مسرور همه ساله در زمینه مواد غذایی متعددی، اقدام به عرضه و فروش مستقیم می نماید و در همین مسیر نیز شاهد آن هستیم که با تولید مرغوب ترین آبلیمو های طبیعی و سالم، موقعیت برای فروش عمده آن از جمله در بازارهای خارجی نیز از طریق این سایت فراهم شده است.

منبع: مرکبات ایران