نمایندگی فروش آبلیمو طبیعی جهرم

آیا با نمایندگی های فروش مستقیم آبلیمو طبیعی تولید شده در جهرم آشنا هستید؟ یا اینکه می دانید سرکه سفید تاکسا خالص در این مراکز با چه قیمتی ارائه می گردد؟

در ایران آبلیمو در کارخانه های بسیاری، تولید و روانه بازار می شود که به آبلیمو های شرکتی و برند سازی شده معروف می باشند. ولی همان طور که مستحضر هستید بیشتر مردم به سمت استفاده از محصولات طبیعی و ارگانیک تمایل دارند.

آبلیمو طبیعی و خالص یکی از مهم ترین محصولات مورد حمایت مردم ایران می باشد. این محصول طبیعی و ارگانیک به روش های سنتی در زمان برداشت لیموترش در شهرستان های جنوبی کشور، مخصوصا شهرستان جهرم، فرآوری می گردد.

باغات زیادی در شهرستان جهرم به پرورش درختان لیمو ترش اختصاص یافته اند که سالانه از این مراکز هزاران تن لیموترش جهت آبگیری برداشت می شود و در کارگاه های مخصوص تبدیل به آبلیمو طبیعی و خالص می گردد.

خواص بی نظیر لیموترش جهرم

لیمو ترش تولید شده در شهرستان جهرم دارای خواص دارویی  و غذایی زیادی برای بدن انسان مخصوصا پوست انسان می باشد. این محصول ایرانی دارای مرغوبیت و کیفیت عالی می باشد به گونه ای که لیموهای وارداتی به کیفیت و مرغوبیت آن نمی رسند. این محصول ایرانی بسیار آبدار بوده و جهت آبگیری و استفاده از پوست لیمو بسیار مناسب است.

اگر به دنبال نمایندگی فروش مستقیم این محصول کاملا طبیعی و ارگانیک هستید می توانید با مشاورین بازار آبلیمو ایرانی و سرکه بالزامیک روبرتو در ارتباط باشید تا محصولی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار داشته باشید.