هدایت والدین به مدت نزدیک به پنج سال از زمان تولد

2 HETTIARACCHI. A.A، و NAYANATHARA. A. S 1. مقدمه دبستان فرآیند یادگیری کودک را پس از هدایت والدین به مدت نزدیک به پنج سال از زمان تولد آغاز می کند.

اسپری رنگ نسوز این مرحله قرار است به کودکان اجازه دهد آزادی بیشتری برای توسعه تفکر خلاقانه و با استدلال داشته باشند (وگریف، 2010). بر این اساس، محیط‌های یادگیری به‌عنوان فضایی که دانش‌آموزان بیشتر وقت خود را در آن سپری می‌کنند.

باید برای ارتقای عملکرد بهینه تکالیف آموزشی و یادگیری مساعد باشد. همانطور که توسط گرانگارد (1995) بیان شد، بهبود عملکرد انسان مستلزم محیط بهینه است و مربیان باید این واقعیت را تشخیص دهند که محیط اطراف هرگز خنثی نیست. این بیانیه اهمیت ادغام محرک های مناسب در محیط یادگیری را نشان می دهد.

رنگ صنعتی اپوکسی کودکان بسیار حساس و علاقه مند به رنگ ها هستند. در نتیجه، رنگ‌ها می‌توانند ابزار بسیار مؤثری در تحریک کودکان در محیط یادگیری بصری باشند. چندین محقق در سراسر جهان به تأثیرات متنوع رنگ ها بر روی کودکان پرداخته اند و تأثیرات مطلوبی بر جنبه های روانی و رفتاری آنها یافته اند که مستقیماً با رشد کودکی مرتبط است.

به عنوان مثال، رنگ‌ها به ایجاد یک محیط مدرسه مثبت کمک می‌کنند و احساسات حمایتی، احساسات و رفتارهای روانی-منطقی را ایجاد می‌کنند، رفتارهای تکلیفی را کاهش می‌دهند، رفتار مخرب و افزایش توجه و عملکرد تحصیلی کودکان را افزایش می‌دهند (Mahnke, 1996). 1.1. نیاز به مطالعه همانطور که توسط ماهنکه (1996) مشخص شد، انتخاب رنگ در مدارس به طور مستقیم با کارایی، کیفیت، امنیت و عامل هزینه آن ارتباط دارد.

رنگ نسوز برای بخاری با این حال، تأثیر رنگ هنگام طراحی فضاهای آموزشی نادیده گرفته شده است. انتخاب طرح رنگ در بیشتر موارد توسط مدیران یا معلمان به صورت کاملاً ذهنی و بدون در نظر گرفتن هیچ یک از اصول علمی تثبیت شده انجام می شود. حتی حرفه ای ها اغلب رنگ را در ابتدا برنامه ریزی نمی کنند.

غالباً رویکرد آنها دانش درستی از عوامل روانی-فیزیولوژیکی نیست (Mahnke, 1996) و به عنوان یک فکر بعدی ظاهر می شود. 1.2 اهداف مطالعه تأثیر رنگ بر محیط های یادگیری اولیه می تواند بر اساس ترکیب آن متمایز باشد.

رنگ نسوز سفید چه یک رنگ (تک رنگ) باشد و چه ترکیبی از چندین رنگ ممکن است تأثیرات متفاوتی بر زبان آموز داشته باشد. از سوی دیگر این تاثیر نیز بر اساس گرم، سرد یا خنثی بودن رنگ ها و زمان نوردهی مشخص می شود.

این تحقیق ادعای اصالت خود را برای بررسی تأثیر مواجهه طولانی مدت با یک کلاس درس تک رنگ در افزایش مهارت ها و رفتار مجدد دارد.

منابع

THE EFFECT OF CLASS ROOM COLOUR ON LEARNING WITH REFERENCE TO PRIMARY EDUCATION; A CASE

STUDY IN SRI LANKA

تبلیغات

مصرف گوشت و ماهی دریافت ماده مغذی ضروری

چند فوت و فن ساده برای شاد بودن

2 قدم تا رسیدن به سرمایه بالای 2 میلیارد فاصله دارید

اسکندر از حصیر در ویرانی تخت جمشید استفاده نمود