پخش آبلیمو طبیعی به صورت فله

پخش آبلیمو طبیعی تولید شده در مناطق جنوبی کشور به صورت فله ای در این مرکز با قیمت مناسب صورت می گیرد.

مشتریان گرامی می توانند جهت دریافت مشاوره و همچنین نحوه سفارش و تحویل آبلیمو طبیعی با مجموعه ما ارتباط گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

مرکز پخش آبلیمو طبیعی

آبلیمو طبیعی محصول اصلی استحصال شده از میوه لیمو سنگی خشک اصفهان است. لیموترش در ایران خوشبختانه به صورت عمده تولید و در اختیار تولیدکنندگان آبلیمو طبیعی قرار می گیرد. مناطق جنوبی کشور مخصوصا استان فارس قطب اصلی پرورش لیموترش در ایران می باشد که سالانه هزاران تن از این محصول را روانه بازار می کند.

انواع لیموترش برداشتی در استان فارس

  • لیموترش پرشین
  • لیموترش لیسبون
  • لیموترش خارگی
  • لیموترش آب
  • و…

لیموترش چه موقع برداشت می شود؟

لیموترش از جمله محصولات بسیار مهم و پر درآمد باغداران استان فارس به ویژه نقاط گرمسیر این استان که شامل شهرستان جهرم، داراب و کازرون است، می باشد. محصول لیمو ترش در این استان معمولاً با برداشت لیمو ترش پرشین آغاز می‌شود که زمان آن مربوط به اواخر خرداد ماه می باشد و تا اردیبهشت ماه سال آینده و با برداشت لیموی لیسبون به اتمام می رسد. همچنین برداشت لیمو آب به شکل تازه خوری در این استان از تیرماه آغاز می‌شود، اما عمده برداشت این محصول مربوط به ماههای شهریور و مهر است.

آبلیمو گیری در این استان همزمان با برداشت لیموی آب آغاز می شود. قیمت فروش آبلیمو طبیعی در این استان در فصل برداشت لیموی آب بسیار مناسب می باشد. کیفیت تولیدی آبلیمو طبیعی این مرکز برای بیشتر مردم ایران شناخته شده می باشد زیرا کیفیت آن بسیار عالی و خالص است.

بازار آبلیمو ایرانی عرضه کننده آبلیمو طبیعی و پودر لیمو سیاه با ارزان ترین قیمت ممکن و کیفیت بی نظیر در سراسر ایران می باشد.