پخش آبلیمو طبیعی فله

آیا تا به حال آبلیمو طبیعی را به صورت فله و عمده خریداری نموده اید؟ آیا می دانید این نوع خرید می تواند روی قیمت عرضه این محصول تاثیر مثبتی داشته باشد؟

میوه لیمو ترش از محصولات باکیفیت تولیدی مناطق مختلف کشور بزرگ ایران می باشد. همان طور که می دانید این محصول در مناطق مختلف ایران تولید می شود اما بیشترین تولید آن مربوط به استان های فارس و هرمزگان می باشد. زمان برداشت لیمو ترش در این استان ها از اوایل تیرماه آغاز می شود و تا اواخر آبان ماه ادامه دارد. بازار آبلیمو ایرانی به عنوان بزرگترین مرکز فروش عمده آبلیمو طبیعی و خالص تولیدی جهرم توانایی پوشش دهی تمامی سفارشات مشتریان گرامی در سراسر ایران را دارد.

لیموترش درجه یک

بهترین لیمو ترش های باکیفیت جهت آبگیری و تبدیل به آبلیمو طبیعی و خالص از باغات بزرگ زیر کشت لیمو ترش در شهرستان جهرم تامین می گردد. این محصول دارای مرغوبیت خاصی می باشد که می توان به یکی از بازرترین شاخصه های آن، که داشتن پوستی شفاف، نازک و همچنین آبدار بودن آن است، اشاره نمود. آبلیمو طبیعی و خالص تولید شده در شهرستان جهرم اگر بدون واسطه به مشتری برسد، دارای مزایایی همچون قیمت مناسب، می باشد. مشتریان و فعالان در حوزه آبلیمو طبیعی که قصد خرید بدون واسطه این محصول را دارند می توانند با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایند.