پخش عمده آبلیمو طبیعی و خالص

آبلیمو طبیعی و خالص در بازار آبلیمو ایرانی، تهیه شده از مرکز تولید عمده لیموترش در ایران به مشتریان گرامی عرضه می گردد. آیا با نحوه سفارش عمده این محصول ارگانیک آشنا هستید؟

آبلیمو طبیعی در ایران یکی از عمده محصولات ارگانیک و سالم تولید شده در شهرستان های جنوبی کشور می باشد که دارای متقاضیان زیادی در سراسر کشور است. همان طور که در بالا ذکر شده وقتی نامی از آبلیمو طبیعی و خالص به زبان می آید بیشتر تمرکزات برای یافتن مرکز پخش عمده این محصول به سمت شهرستان های جنوبی کشور کشیده می شود. همان طور که مستحضر هستید شهرستان جهرم و قیروکارزین به عنوان بزرگترین تامین کنندگان آبلیمو طبیعی و خالص در ایران شناخته شده می باشند. در این مناطق لیموترش جزء عمده محصولات برداشت شده  می باشد که به انواع مختلفی دسته بندی می گردد. برای تولید آبلیمو طبیعی و خالص به طور معمول از لیموترش های مرغوب و آبدار این مناطق استفاده می گردد و دارای روند اقتصادی خوبی برای تامین کنندگان این حوزه می باشد.

لیموترش جهرم

تولید لیموترش در شهرستان جهرم بسیار زیاد می باشد به گونه ای که لیموهای تولیدی این شهرستان علاوه بر سراسر کشور ایران به کشورهای آسیایی، کشورهای حوزه خلیج فارس، اروپا و آسیای میانه صادر می گردد و سالانه بالغ بر۵۵۰ میلیارد تومان برای مردم این شهرستان  و کشور درآمد زایی دارد. یکی از بارزترین خصوصیات لیموترش تولیدی در این منطقه بالابودن اسید و ویتامین c در آن می باشد.