پسری با سوسیس معمولی از مدرسه فرار کرد

در حال حاضر تولیدکنندگان گوشت انواع مختلفی از سوسیس، بیکن و سوسیس را ارائه می دهند. همه اینها البته خوشمزه است.

اما چنین سوسیس معمولی مفید هستند. این مقاله در مورد فواید کالباس مرغ به شما می گوید. در خانه، این محصول به راحتی و به سرعت آماده می شود. اما در حین پخت باید شرایط خاصی را رعایت کنید.

در خانه، دستور غذا حدود دو یا سه ساعت طول می کشد. همه چیز بستگی به این دارد که چه موادی را می خواهید به محصول اضافه کنید.

این غذا را می توان سرد یا گرم سرو کرد. چنین سوسیس ها برای کودکان بسیار کوچک هستند. دیگر نمی توانید نگران باشید که بچه ها چیز بسیار مفیدی را سفارش دهند.

سوسیس مرغ را می توانید چند روز در یخچال نگهداری کنید. علاوه بر این، قطعات را می توان منجمد و بعدا پخت.

برای تهیه این محصول باید مواد اولیه را از قبل آماده کنید. شما فوراً به مرغ نیاز دارید. باید به فیله ترجیح داد. به خصوص اگر برای بچه ها آشپزی می کنید. همچنین به نصف لیوان شیر، چند قاشق چایخوری نشاسته و سبزی نیاز دارید.

در صورت تمایل می توانید ظرف را با چند عدد گوجه فرنگی و چند حبه سیر کامل کنید. مطمئن شوید که تجربه را خریداری می کنید. در آنها وجود دارد و به صورت کامپوننت ارسال خواهد شد.

پونه کوهی مرغ را می توان بدون روده و با بسته های فریزر در خانه درست کرد. در این مورد، ارزش انتخاب ظرفی را دارد که از دمای بالا نترسد. سوسیس و کالباس در مرغ خانه در چند مرحله تهیه می شود. بیایید با جزئیات در مورد آنها بحث کنیم.

یک فیله مرغ بردارید و آن را از روی استخوان ها خواهید دید. علاوه بر این، می توانید به پاها یا ستون فقرات پرنده اولویت بدهید. در این صورت محصول نهایی پررنگ تر خواهد بود.

در صورت استفاده از فیله، کمی گوشت به گوشت اضافه کنید. این سوسیس آبدارتر و لطیف تر خواهد بود. با این حال، بسیاری از کودکان این ماده را دوست ندارند.

هنگام آشپزی به این نکته توجه داشته باشید. محصول را به قطعات کوچک برش دهید و در یک کاسه بگذارید. نمک، فلفل و سبزی های ریز خرد شده را به گوشت اضافه کنید. مواد را مخلوط کرده و صبر کنید تا آب آن جدا شود.

همچنین مواد اضافی را پردازش کنید گوجه فرنگی، سیر یا تابه. به یاد داشته باشید، شما کاملاً می توانید به خواسته خود اضافه کنید.

سبزیجات را می توان از قبل در روغن با یک قاشق سس سویا سرخ کرد. این سوسیس به خصوص خوشمزه و آبدار خواهد بود.

سپس نصف و نیم شیر و 2 قاشق چایخوری نشاسته و سرکه سیب زمینی را در آن بریزید. ترکیب را کاملاً مخلوط کنید تا پودر کاملاً حل شود. مایع سفید را داخل گوشت بریزید. مواد باقیمانده (سبزیجات) را بگذارید و کاملاً مخلوط کنید.

” alt=”” aria-hidden=”true” />