پیچ جوش گام الکتریک در ساخت کلاسیک ترین ماشین استفاده شد

در این مورد، اثر پیچ جوش گام الکتریک جوش سرد به این دلیل در نظر گرفته شد که چرا مقاومت حذف لگ اسکرو بسیار قوی بود. مشاهده شد که شل شدن اطراف پیچ تاخیری در رادیوگرافی و توموگرافی کامپیوتری و در نظر گرفتن مقاومت چرخشی ناشی از چسبندگی به استخوان قوی نبود.

در اثر بار مداوم ناشی از نیروی وارده به واکنش داخلی، امکان اعمال جوشکاری با فشار سرد وجود داشت. هنگامی که صفحه و سر پیچ به شدت به یکدیگر می‌چسبند، هنگامی که پیچ تحت بار اضافه بدون استفاده از محرک محدودیت گشتاور بسته می‌شود، پدیده “جوش سرد” نامیده می‌شود.

ممکن است پیچ استخراج نتواند با پیچ جدا شده درگیر شود یا ممکن است در حین تلاش برای برداشتن شکسته شود.
ممکن است پیچ استخراج نتواند با پیچ جدا شده درگیر شود یا ممکن است در حین تلاش برای برداشتن شکسته شود.

سازه های صفحه-پیچ قفل کننده تیتانیوم نسبت به جوش سرد حساس هستند، که ممکن است زمانی رخ دهد که دو سطح از مواد انعطاف پذیر تحت فشار قابل توجهی به هم متصل شوند. 1 حذف اغلب چالش برانگیز است.

پیچ

ما یک تکنیک مفید برای از بین بردن چنین صفحات زمانی که روش های دیگر شکست خورده اند، توضیح می دهیم.
تکنیک های مختلفی قبلا برای حذف صفحات تیتانیوم جوش سرد شرح داده شده است.

از جمله بهبود رابط پیچ راننده با فویل، استفاده از پیچ های مخروطی رزوه معکوس و برداشتن سر پیچ ها با فرزهای با سرعت بالا. 1،2 تکنیک ما دارای مزایای زیر است: جراح نیازی به شکستن جوش سرد اطراف پیچ ندارد. تمام قطعات صفحه را می توان برداشت.

پیچ‌ها هرگز بریده نمی‌شوند. شکاف‌های 3-5 میلی‌متر در صفحه با سوراخ بریده می‌شوند. شکل 5 صفحه قطعه‌بندی شده با پیچ‌های جوش سرد که در انتهای پروگزیمال نگه داشته شده و پیچ‌های قفل دیستال فقط برای مصارف توضیحی جایگزین شده‌اند.

ما یک گذرنده بخیه بداهه را توصیف می کنیم که از یک سوزن کانول داخل وریدی 16G با حلقه ای از نخ پلی پروپیلن که از آن عبور می کند ساخته شده است .  این ابزار پر وزن می تواند نخ را از هر گوشه شکم فقط از طریق یک سوزن بیرون بیاورد.

پس از سوراخ کردن حفره صفاقی، یک کشش ملایم به سمت بالا روی سوزن، حلقه پلی پروپیلن را برای نگه داشتن نخ باز می کند.