کاربردهای مهم پیچ‌ها در جراحی و در درمان شکستگی‌های پیچیده

اتصالات پیچی در واقع نوعی از اتصالات پیچی هستند.
کاربردهای مهم پیچ‌ها در جراحی و در درمان شکستگی‌های پیچیده و بدشکلی‌های انسان/حیوان در پیچ خودکار سورتمه ای تروماتولوژی/ارتوپدی (تثبیت‌های خارجی و داخلی در استئوسنتزها و غیره) یافت می‌شود (شکل 1c و به عنوان مثال، منابع را ببینید.
همچنین تعجب آور است که اتصالات پیچی حتی به طور طبیعی در برخی از بافت های بیولوژیکی مانند مفاصل کوکسا تروکانترال روی پاهای سرخرطومی Trigonopterus oblongus ایجاد می شود.

پیچ میکرومتر باسن سرخرطومی ها از لولاهای معمولی تشکیل نشده است، بلکه از مفاصل “ناشناخته” بر اساس سیستم پیچ و مهره تشکیل شده است. اندازه این رزوه بیولوژیکی “غیر معمول” حدود نیم میلی متر است (به منابع [22،23] مراجعه کنید).
آزمایش های بیرون کشیدن اتصالات پیچی بیشتر در کاربردهای ارتوپدی/تروماتولوژی انجام می شود. جراحی ارتوپدی/تروماتولوژی اغلب شامل استفاده از پیچ های استخوانی برای تثبیت شکستگی ها از طریق تکنیک های تثبیت است.

واشر تخت فولادی قدرت خروجی اندازه‌گیری یا محاسبه‌شده معمولاً برای اندازه‌گیری استحکام تثبیت پیچ و برای ارزیابی قابلیت اطمینان تثبیت پیچ استفاده می‌شود. با این حال، کاربردهای “مشابه” در سازه های چوبی یافت می شود.

به دلایل فوق، توصیه می شود که با مکانیک اتصالات پیچ برخورد کنید. بنابراین، این مقاله به مدل‌های مواد جدید و اصلی اتصالات پیچ با تمرکز بر تعامل بین پیچ و ماده، از جمله ارزیابی حالت‌های حدی می‌پردازد. هدف،

پیچ پانل کناف یافتن ویژگی‌های یک پایه الاستیک مماسی است که باید کار حل شده مکانیک را ساده کند.
از این رو، تئوری، اشتقاق راه‌حل‌های تحلیلی خطی/غیرخطی و اولین آزمایش‌ها در معرض دید و ارزیابی قرار می‌گیرند.

  • منابع:
    1. Mechanics of Screw Joints Solved as Beams Placed in a Tangential Elastic Foundation
  • تبلیغات: 
  1. داشتن یک زندگی شاد تنها با دانستن یک نکته مهم که از آن غافلیم
  2. ماجرای عجیب عروس فراری که بعد از 8 ماه به خانه داماد بازگشت
  3. اطلاع از شرایط وخیم آموزش دهنده تمساح در باغ وحش!!
  4. انجام تمامی پروژه های دانشگاه در کمترین زمان