کشمش زرد دودی جنین را نابغه ذهنی می کند

میوه های خشک به ویژه خرما، انجیر و کشمش زرد دودی جزء جدایی ناپذیر رژیم غذایی هندی ها هستند و در بسیاری از غذاها و غذاهای شیرین استفاده می شوند. کشمش منبعی غنی از ایزوفلاون ها، دایدزین و جنیستئین، آنتی اکسیدان ها ویتامین های A، C، E، اسید فولیک هستند.
مصرف آن ها باعث کاهش کلسترول تام پلاسما، LDL-C، TG و کاهش فشار خون سیستولیک همچنین نشان داده شده است که مصرف روزانه کشمش سطوح آنتی اکسیدانی سرم را به میزان متوسطی افزایش می دهد.
مصرف معمولی بور روزانه زنان آمریکایی حدود 0.8 میلی گرم است. میزان مصرف روزانه مردان حدود 1 میلی گرم است. مقادیر فردی دامنه وسیعی دارد و مصرف بسیار کمتر و بسیار بیشتر رایج است. به نظر می رسد میزان مصرف در آلمان، مکزیک و کنیا به طور قابل توجهی بیشتر از ایالات متحده باشد.
مقادیر قابل توجهی بور ممکن است از طریق پوست جذب شود، به خصوص از کرم ها و سایر محصولات یا قرار گرفتن در معرض محل کار. بیشترین جذب از طریق پوست آسیب دیده است.تولید کشمش خشک شده در سینی سنتی بسیار کار فشرده است .
کشمش
وبه طور سنتی از انواع مختلف انگور و سیستم های پرده ای نسبت به تولید DOV استفاده می کند. انگورهای بدون دانه تامپسون با فاصله 7 × 12 فوت و 519 درخت انگور در هکتار در مزرعه نمونه کشمش خشک شده در سینی ما رشد می کنند.
سیستم پرده از دو سیم و یک سیم 24 اینچی تشکیل شده است. طراحی بازو متقاطع پرده به عنوان بخشی از تاکستان در نظر گرفته می شود، زیرا زمانی که درخت انگور دیگر محصولی نداشته باشد، همراه با تاک ها برداشته می شود.
انگورها در سال سوم پس از کاشت شروع به تولید می کنند و انتظار می رود تا 22 سال دیگر به تولید خود ادامه دهند. متوسط عملکرد در سال چهارم و پس از آن حدود 2 تن در هکتار است.
ما می‌توانیم از روش بالا برای محاسبه هزینه و بازده تبدیل یک تاکستان کشمش خشک شده در سینی سنتی به عملیات در دره سن خواکین کالیفرنیا استفاده کنیم. هزینه های نمونه از20000 است.