این واقعیتی است که اکثر دستگاهها هنوز آمادگی برقراری ارتباط با برندهای دیگر را ندارند.
مصرف کنندگان سامسونگ و ال جی فقط با استفاده از دستگاه مربوطه می توانند به یخچال هوشمند خود دسترسی داشته باشند.
دسترسی به یخچال دو قلو فقط با استفاده از تلفن یا تبلت سامسونگ امکان پذیر است.
بنابراین این یک مشکل بزرگ برای خرده فروشان یا مصرف کنندگان خواهد بود.
مصرف کنندگان باید فقط دستگاه سامسونگ (گوشی هوشمند/تبلت) را خریداری کنند که با یخچال سازگار باشد.
حتی در آن زمان نیز خرده فروشان باید برای نصب سرمایه گذاری کنند تا بتوانند با مصرف کنندگان برای اهداف بازاریابی ارتباط برقرار کنند.
جدیدترین یخچال فریزر ساید به مشتریان این امکان را میدهد که دادههای فیلتر شده در مورد مواد غذایی خود را در برنامههایی مانند Evernote که رکوردها را به صورت آنلاین افزایش میدهد جریان دهند و سپس این دادهها را به صورت متقاطع روی واحدها همگامسازی کنند.
این به این معنی است که صندوقچه یخی شما می تواند به شما اطلاع دهد که شیر شما از بین می رود و هرکسی که در بازار است طراحی مجدد را از طریق تلفن بدست می آورد و می داند که یک لیتر جایگزین خریداری کند.
این احتمالاً سودآورترین برنامه خنک کننده هوشمند تا به امروز است، اما در عین حال درست زمانی که از یخچال هوشمند به درستی استفاده می کنید.
اتصال یخچال هوشمند با فضای ابری به طوری که تمام داده ها با پایگاه داده هماهنگ می شوند و نظارت بر مواد غذایی ذخیره شده در یخچال برای مصرف کنندگان آسان تر می شود.
تمام جزئیات محصولات ذخیره شده نیز توسط خرده فروشان به اشتراک گذاشته می شود تا مصرف کنندگان در مورد در دسترس بودن محصولات همراه با معامله بهتر اعلان دریافت کنند.
به عنوان مثال، یخچال دوقلو سامسونگ هوشمند شیر و تخم مرغ مصرفی ترین محصولات برای هر خانواده هستند.
محدودیت های قابل استفاده این محصولات تاریخ انقضا و مقدار است تاریخ انقضای شیر و تخم مرغ به مقدار وجود دارد.
این جزئیات محصولات توسط اسکنر بارکد نصب شده بر روی یخچال هوشمند خوانده می شود و به طور خودکار توسط سرور ابری همگام می شود.
همچنین این جزئیات توسط خرده فروشان فروش این محصولات به اشتراک گذاشته خواهد شد.
مصرف کنندگان مجبور نیستند خچال فریزر دوقلو اسنوا به طور مرتب تاریخ انقضا یا مقدار آن را بررسی کنند، یخچال هوشمند به طور خودکار میزان مصرف را حس می کند و سرور را به روز می کند.
مصرف کنندگان از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی در مورد محصولات دریافت می کنند و معاملات مختلفی را از خرده فروشان دریافت می کنند.
- منابع:
- تبلیغات: